زمان : 19 Shahrivar 1400 - 15:24
شناسه : 167875
بازدید : 14299
اولین پایگاه کشوری واکسیناسیون سیار کرونا در خاتم سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم: اولین پایگاه کشوری واکسیناسیون سیار کرونا در خاتم اولین پایگاه واکسیناسیون سیار کشوری در شهرستان‌های خاتم و مروست استان یزد راه اندازی شد.

به گزارش یزدفردا: اولین پایگاه واکسیناسیون سیار کشوری در شهرستان‌های خاتم و مروست استان یزد تشکیل و عازم اولین ماموریت خود به روستا‌های بخش چاهک شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و اجرای گام پنجم طرح شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی که مبتنی بر واکسیناسیون عمومی است؛ پایگاه سیار واکسیناسیون با همت فرمانداری، شبکه بهداشت، سپاه پاسداران، اداره فنی و حرفه‌ای و دیگر ادارات و با مجاهدت اعضای تیم‌های واکسیناسیون کرونا جهت سهولت دسترسی هم میهنان عزیز در روستا‌های دوردست، مناطق صعب العبور و عشایری در شهرستان‌های خاتم و مروست تشکیل گردید.

پوررضایی خاطر نشان کرد: این پایگاه با تجهیزات کامل شامل تخت معاینه، AED، کیف احیاء و کیت نمونه گیری رپید کووید ۱۹ و با همراهی مبارزان خط مقدم کرونا شامل پزشک، واکسیناتور و نمونه گیر مرد و زن، پرسنل اورژانس و نیروی حفاظتی به روستا‌های اسلام آباد و چاه ابوالفضل از بخش چاهک شهرستان خاتم اعزام خواهد شد.