زمان : 22 Shahrivar 1400 - 18:53
شناسه : 167896
بازدید : 7706
شماره تلفن های 4 و 5 رقمی مخابرات، راه آسان برای ارتباط با مشتریان تجاری و حقوقی شماره تلفن های 4 و 5 رقمی مخابرات، راه آسان برای ارتباط با مشتریان تجاری و حقوقی سازمانها، ادارات و شرکت ها به منظور سهولت در تماس مشترکان می توانند سرشماره های 4 و یا 5 رقمی را از مخابرات منطقه یزد دریافت نمایند.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، مدیر تجاری مخابرات منطقه با بیان این مطلب افزود: سرشماره های 4 و یا 5 رقمی اولویت بسیاری از کسب و کارهایی است که می خواهند حضور فعال و ویژه ای در بازارکار داشته باشند و در ذهن مشتریان باقی بمانند.

حاتمی زاده در مورد نحوه در خواست راه اندازی این سرشماره ها اظهار داشت: متقاضیان می توانند با مراجعه به مخابرات منطقه یزد و ارائه مدارک مورد نیاز (درخواست شرکت، شناسه ملی، آخرین آگهی تغییرات شرکت در روزنامه رسمی برای ثبت خط تلفن مخابرات و...) خود اقدام نمایند تا پس از بررسی مستندات و زیرساخت های فنی مورد نظر مشترک این خط دایر شود.

وی افزود: خطوط 4 یا 5 رقمی(دورشوال) به صورت استیجاری تا زمانی که مشترک خواهان این خط می باشد در اختیار وی قرار می گیرد.

حاتمی زاده بیان کرد: هزینه این خطوط بر اساس تعرفه سال 92 شامل سه آیتم هزینه سالیانه به مبلغ 34 میلیون ریال، هزینه اولیه 9 میلیون و پانصد هزار ریال و هزینه ماهیانه ی آن 2 میلیون ریال می باشد.

وی در ادامه بیان داشت:  شرکت های تجاری علاقمند به استفاده از این سرویس ها می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مخابرات منطقه یزد به نشانی  www.yazd.tci.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۵۳۷۳۳۳۰۰۸ تماس حاصل نمایند.

مدیر تجاری مخابرات منطقه یزد در خصوص نحوه برقراری ارتباط با  کد های 4 و 5 رقمی اظهار داشت: کدهای 4 و 5 رقمی به صورت استانی و یکطرفه می باشند و فقط تماسهای ورودی دارند و در صورت تماس از طریق تلفن ثابت درون استان نیاز به شماره گیری کد 035  نمی باشد ولی درصورت تماس با تلفن همراه یا تماسهای خارج از استان می بایست کد 035 قبل از سرشماره 4 یا 5 رقمی شماره گیری گردد.