زمان : 25 Shahrivar 1400 - 11:09
شناسه : 167931
بازدید : 5547
پرداختن جشنواره کتابخوانی رضوی به سیره امام هشتم بر اهمیت آن افزوده است فرماندار اردکان: پرداختن جشنواره کتابخوانی رضوی به سیره امام هشتم بر اهمیت آن افزوده است فرماندار شهرستان اردکان در پیامی به مردم این شهرستان برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، تأکید کرده است: محوریت جشنواره کتابخوانی رضوی بر سیره امام هشتم، بر اهمیت آن افزوده است.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد: مصطفی پوردهقان، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی اردکان در پیامی از شهروندان اردکانی دعوت کرد در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت کنند.

در پیام فرماندار اردکان آمده است: این جشنواره با محوریت آستان قدس رضوی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در یازدهمین سال برگزاری آن است و این مسابقه و این جشنواره به طور ویژه در سراسر کشور و شهرها و روستاهای مختلف در حال برگزاری است.

وی در ادامه افزوده است:‌ بر خود وظیفه دانستم که از همه مردم عزیز شهر اردکان و همه کسانی که اهل کتاب و کتابخوانی هستند دعوت کنم که در این جشنواره کشوری شرکت کنند.

پوردهقان در بخش دیگری از پیام خود در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره کتابخوانی آورده است: این جشنواره از دو باب حائز اهمیت است، نخست به واسطه اهمیت کتاب و کتابخوانی و دوم به سبب موضوعیت این جشنواره که آشنایی مردم عزیز با سیره ائمه اطهار به ویژه امام هشتم شیعیان و امام زمان(عج) است.

وی با دعوت از مردم اردکان برای شرکت پورشور در جشنواره تصریح کرده است: امیدوارم همه مردم در این جشنواره به طور ویژه و مشارکت بالا شرکت کنند و شاهد این باشیم که یک بار دیگر عنوان فرهنگی، علمی و ادبی شهر اردکان در سطح کشور بدرخشد و روز به روز بر میزان افرادی که به موضوع کتاب و کتابخوانی علاقه دارند، افزوده شود.

فرماندار اردکان در بخش پایانی پیام خود از کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی شهرستان که تلاش فراوانی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان اردکان دارند، تشکر کرده است.