زمان : 31 Shahrivar 1400 - 11:51
شناسه : 168081
بازدید : 3101
پیام تبریک فرمانده انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده انتظامی استان یزد؛ پیام تبریک فرمانده انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده انتظامی استان یزد در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را بر غیور مردان و دلاوران ایران زمین تبریک گفت.

به گزارش یزدفردا: در متن این پیام آمده است: هفته دفاع مقدس یاآور دوران هشت سال مشروع و مقدس ملت مسلمان و آزاده ایران، در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرز های عزت و شرف این مرز بوم همچون نگینی درخشان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

نیرو های جان برکف ژاندارمری، اولین رزمندگانی بودند که جانانه در مقابل دشمن ایستادند و اولین شهید این دفاع مقدس را تقدیم نظام کردند، پاسدران کمیته انقلاب اسلامی نیز دوشادوش سایر رزمندگان اسلام به دفاع از این مرز بوم پرداخته و حماسه آفریدند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مظلوم هشت سال دفاع مقدس بویژه شهدای ژاندارمری، کمیته انقلاب اسلامی و شهربانی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به تمامی رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و ملت غیور ایران اسلامی که در این دوران حماسه آفریدند با تاسی از فرمایش و مرام مولایشان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که فرمود: ((هیهات من الذله)) زیر بار ظلم و ستم یزیدیان نرفتند تبریک عرض می کنم.

فرمانده انتظامی استان یزد

سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی بهدانی فرد