زمان : 02 Mehr 1400 - 16:23
شناسه : 168138
بازدید : 5288
نمایشگاه ستارگان هدایت دربهاباد افتتاح شد به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه ستارگان هدایت دربهاباد افتتاح شد در دومین روزازهفته دفاع مقدس درآئینی نمایشگاه ستارگان هدایت با موضوع دفاع مقدس با حضورامام جمعه موقت ،معاون سیاسی امنیتی فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و انتظامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، رئیس شورای اسلامی شهر و تنی چند از مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم درمحل بوستان ولایت حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد افتتاح شد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه درگفتگو با خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی  داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وامام شهیدان  درباره راه اندازی این نمایشگاه اظهارداشت : برپائی این نمایشگاه  حاصل دست رنج همکاری ارگان های مختلف با سپاه ناحیه وبسیجیان پایگاههای مقاومت بوده، که به مناسبت چهل ویکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در بوستان ولایت حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد برپا شده است.

سرهنگ دهقان هدف از برگزاری این نمایشگاه را نمایش گوشه ای از ایثارگری های 8سال دفاع مقدس رزمندگان دانست و افزود: هفته دفاع مقدس بهانه ای است برای برپایی این نمایشگاه ها تا نسل جوان ما با رشادت ها وزحمات رزمندگان ما بیشتر آشنا شوند وانس والفت بیشتری با این ستارگان هدایت بگیرند.

فرمانده سپاه بهاباد تصریح کرد: این نمایشگاه داری 15غرفه می باشد که در این 11 غرفه  آن به موضوعاتی همچون جنگ نرم، امر به معروف ونهی از منکر، شهدا ،پرسش و پاسخ، عرضه محصولات فرهنگی، مواد مخدر- غرفه کودک، اعزام رزمندگان از مسجد انقلاب به جبهه ها اردوگاههای عراقی ونحوه آزار واذیت اسرای ایرانی  اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 4 غرفه اختصاص یافته است به فعالان و برگزیدگان اقتصاد مقاومتی شهرستان که در راستای منویات مقام معظم رهبری عمل کرد بسیار خوبی داشته اند.

وی افزود : برنامه های متنوعی در این نمایشگاه برگزار می گردد که از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری مراسم روضه خوانی به مدت 13 شب ، برگزاری دعای توسل، سخنرانی ها ونشست حلقه های میقات صالحین اشاره کرد.

فرمانده ناحیه بهاباد با بیان اینکه نسل جوان کنونی شرایط دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی را درک نکرد، گفت: باید تلاش کرد تا ارزش‌های معنوی ،فرهنگی ، ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در میدان های خون ، حماسه ، آن زمان برای نسل امروز بیشتر تبیین شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه ضروری است، گفت: ابعاد دفاع مقدس به درستی برای نسل جوان تبیین شود.

این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدی عموم دایر است .

انتهای پیام/