زمان : 03 Mehr 1400 - 11:32
شناسه : 168150
بازدید : 4443
زنگ مهر ومقاومت  در مدارس بهاباد نواخته شد همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مهر ومقاومت در مدارس بهاباد نواخته شد زنگ مهر ومقاومت با حضور امام جمعه موقت ، فرماندار، مدیر آموزش وپرورش وجمعی از مسئولان دانش آموزان ومدیران مدارس به صورت نمادین دردبیرستان دخترانه زینب (س) بهاباد نواخته شد.

مدیرآموزش وپرورش بهاباد روز شنبه درمراسم آغاز سال تحصیلی 1401-1400 دانس آموزان با تبریک هفته دفاع مقدس وگرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس وآغازسال تحصیلی جدید با بیان اینکه سلامت دانش آموزان از اولویت مهم اداره آموزش وپرورش بهاباد میباشد اظهارداشت : بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه است و حفظ سلامتی و جان دانش‌آموزان در اولویت قرار دارد.

حسن رزاقی بهابادی مدرسه و دفاع مقدس را مرکزی برای تربیت و انسان سازی توصیف و خاطرنشان کرد : در دفاع مقدس بسیاری از جوانان و پدران برای امنیت کشور و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی با دشمن مبارزه کردند و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه با تصمیم ستاد کرونا کلاس ها امسال به صورت حضوری برگزار می شود تاکید کرد: ساختمان ها و تجهیزات همه مدارس بهاباد پیش از شروع سال تحصیلی جدید ضدعفونی شده اند.

مدیر آموزش وپرورش بهاباد از مشارکت دستگاه های اجرایی به ویژه فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، سپاه و فرمانداری برای ضدعفونی مدارس این شهرستان قدردانی کرد.

وی ابراز داشت: برای حفظ فاصله فیزیکی کلاس هایی که بیشتر از ۱۵ نفر جمعیت دارند در 2 گروه در کلاس های درس حاضر می شوند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ سلامتی و ایمنی دانش آموزان در وهله اول، تاکید کرد: شرایط امروزی دنیا ایجاب می‌کند برای فعالیت‌های آموزشی هم با ایجاد بسترهای لازم برنامه‌ریزی متناسب انجام شود. 

فرمانداربهاباد دراین مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس وآغازسال تحصیلی جدید  با تقدیر از حوزه هایی که در امر بازگشایی مدارس تلاش داشتند، خاطرنشان کرد: همکاری اولیا و مربیان مدرسه برای مدیریت شرایط بسیار مهم و ضروری است.

محمد مهدی خانی زاده  با تاکید بر لزوم حفظ سلامتی دانش آموزان که سرمایه‌های انسانی کشور هستند،افزود: : بازگشایی مدارس منوط به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بوده است.

وی  تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و محرم  را حاوی پیام ایثار، مقاومت و شهادت دانست وخاطرنشان کرد : تقارن سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و محرم حاوی پیام ایثار، مقاومت است.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی جوانان در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس موجب استقلال و وابستگی نبودن کشور شد، گفت: هشت سال دفاع مقدس، جنگ تحمیل شده علیه ایران از سوی غرب بود ولی اراده مردم و حماسه حضور آنان موجب سرافرازی کشور شد.

گفتنی است درسال تحصیلی 1401-1400 تعداد3750 نفراز  دانش آموزان بهابادی درمدارس بهاباد راهی کلاسهای درس میشوند.

انتهای پیام /