زمان : 07 Aban 1400 - 16:02
شناسه : 168935
بازدید : 6296
آمادگی بانوان بافقی برای حضور در لیگ برتر هندبال کشور آمادگی بانوان بافقی برای حضور در لیگ برتر هندبال کشور تیم سنگ آهن بافق برای دومین سال پیاپی در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور شرکت می‌کند.

به گزارش یزدفرداسرمربی تیم هندبال بانوان سنگ آهن مرکزی بافق گفت: تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق به عنوان تنها نماینده استان یزد و برای دومین سال متوالی، جواز حضور در لیگ برتر هندبال کشور را کسب کرده است.

ناهید غارسی افزود: تمرینات تیم به صورت فشرده از تیرماه آغاز شده و تیم به آمادگی ۹۰ درصدی رسیده است.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود، تصریح کرد: تیم سنگ آهن بافق با تیم‌های شهید شاملی کازرون، تاسیسات دریایی تهران و کیهان پالایش الوند ملایر رقابت می‌کند و تیم‌های کات شاهرود، آتریسا تهران، فولاد مبارکه سپاهان و اشتهاد سازه مشهد نیز با هم مسابقه می‌دهند.

غارسی بیان داشت: در پایان این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات به صورت دوره‌ای و متمرکز انجام می‌شود، گفت: هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور دهم تا چهاردهم آبان ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

مریم فخری مربی تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق هم با اشاره به اعزام این تیم برای شرکت در مسابقات تهران در روز شنبه هشتم آبان ماه گفت: این تیم با ۷۰ درصد نیروی بومی و میانگین سنی ۱۶ تا ۱۸ سال در این لیگ شرکت می‌کند.