زمان : 01 Azar 1400 - 16:02
شناسه : 169574
بازدید : 3857
حفظ و صیانت از نیروی کار با رعایت مسائل ایمنی و حفاظت فنی میسر است سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در دیدار با مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران: حفظ و صیانت از نیروی کار با رعایت مسائل ایمنی و حفاظت فنی میسر است با تمام کمبودها کارمندان این اداره به خصوص در حوزه بازرسی کار با تمام نیرو و با دقت و وسواس فراوان سعی می کنند به جامعه کار و تولید استان خدمت رسانی کنند و بعضاً برخی از سخت گیری ها برای صیانت از نیروی انسانی است.

به گزارش یزدفردا به نقل از عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با علیرضا چایچی مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران ضمن تبریک انتصاب فلاحتی به سرپرستی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و آرزوی موفقیت برای وی گفت: استان یزد دارای واحدهای برزگ صنعتی و فولادی در کشور است که می طلبد ارتباط نزدیک و تعاملی بین کارشناسان این اداره کل در سطح استان و صنایع وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه در فولاد آلیاژی ایران قریب به 2 هزار و 100 نفر کارگر مشغول به فعالیت هستند افزود: وحدت رویه گزارش های بازرسان کار به خصوص نسبت به درخواست های سخت و زیان آور کارگران کمک شایان توجهی به مدیریت این واحد تولیدی می کند.

محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این نشست خاطرنشان کرد: در سال پشتیبانی ها و مانع زدایی ها قطعا یکی از اهدافی که توسط این اداره کل دنبال می شود کمک به صنعتگران و افرادی است که در حوزه تولید در شرایط تنگنای اقتصادی به کشور کمک می کنند.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل از کمبود نیروی انسانی در حوزه های مختلف رنج می برد تاکید کرد: با تمام کمبودها کارمندان این اداره به خصوص در حوزه بازرسی کار با تمام نیرو و با دقت و وسواس فراوان سعی می کنند به جامعه کار و تولید استان خدمت رسانی کنند و بعضاً برخی از سخت گیری ها برای صیانت از نیروی انسانی است.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بر رعایت مسائل ایمنی و حفاظت از نیروی کار طبق آئین نامه های حفاظت فنی تاکید کرد و افزود: واحدهای کوچک فولادی زیادی در استان یزد به امر تولید مشغول هستند که از بازرسان خواسته ایم در مورد مسائل فنی و رعایت آنها توسط شرکت ها کمال دقت نظر را داشته باشند چرا که ایمنی محیط کار جزء خطوط قرمزی است که باید دنبال شود.

این مقام مسئول استانی برگزاری دوره های آموزشی و بازآموزشی برای مسئولان ایمنی و حفاظت فنی واحدهای تولیدی را بسیار مهم برشمرد و خواستار همکاری شرکت ها در این زمینه شد.