زمان : 06 Azar 1400 - 11:40
شناسه : 169710
بازدید : 7030
قرن آینده قرن مسلمانان است و اسلام پیروز خواهد شد نماینده جنبش امل لبنان دربهاباد قرن آینده قرن مسلمانان است و اسلام پیروز خواهد شد نماینده جنبش امل لبنان درچهارمین یادواره شهدای آمادوپشتیبانی سپاه الغدیر که به یاد شهید محمدرفیع رفیعیان و 97 شهید تدارکات سپاه الغدیردرحسینیه صاحب الزمان عج بهاباد برگزارشد درسخنانی با بیان اینکه حاج قاسم ‌قدرت جبهه مقاومت را افزایش داد افزود:سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت توانمندی های مقاومت در غره نقش اساسی ایفا کرد.

سید صلاح فصل درچهارمین یادواره شهدای آمادوپشتیبانی سپاه الغدیر که به یاد سردارشهید محمد رفیعیان و 97 شهید آمادوپشتیبانی سپاه الغدیریزد درمسجد صاحب الزمان عج بهاباد برگزارشد درسخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی وشهدای مقاومت ومدافع حرم وشهید قاسم سلیمانی اظهارداشت : هر کسی مانند قاسم سلیمانی که حضرت علی (ع) را الگوی خویش قرار داده باشد بعید نیست به مقام شهادت که وی با اختیار خود انتخاب کرد، نایل شود.

نماینده دفتر جنبش امل لبنان درایران درچهارمین یادواره شهدای آماد وپشتیبانی تیپ الغدیر دربهاباد با بیان اینکه طرح معامله قرن رو به زوال است و استکبار جهانی نابود خواهد شد گفت: قرن آینده قرن مسلمانان است و اسلام پیروز خواهد شد .

 سید صلاح فصل بابیان اینکه سردارسلیمانی چنان درخت مقاومت را آبیاری کرد و در آخرین پرده چنان با خون بارور خود آن را سیراب کرد، که خشکاندن این درخت در ایران و لبنان و عراق خیالی باطل مینماید گفت : با شهادت او هم برگی به کتاب پرافتخار مقاومت افزوده شد و هم از کتاب جنایات آمریکای خبیث و تروریسم بین الملل صفحه‌ای دیگر ورق خورد.

وی حضورشهید چمران  رادر آغاز دهه هفتاد میلادی در لبنان برگ دیگری از پیوند تاریخی شیعیان لبنان و ایران دانست وگفت : چمران نخست برای مدیریت مدرسه فنی و حرفه‌ای جبل عامل به دعوت امام موسی صدر به جبل‌عامل آمد اما ظرفیت وجودی چمران نخست تحولی در دانش‌آموزان مدرسه ایجاد کرد و در مرحله بعد همه مناطق شیعه‌نشین را در برگرفت.

نماینده جنبش امل لبنان در ایران به تحولات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اشاره کرد و نوشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و اوضاع و احوال خاص ایران سبب آمدن چمران به ایران شد و نقش او در روزهای پس از انقلاب و خصوصاً در ایام جنگ تحمیلی امری پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی به شهید چمران و راه و روش او نیاز داریم، گفت: بالیدن انقلاب اسلامی یکی از آرزوهای او بود؛ انقلابی را که یکی از صالحان بنیان گذاشت و امروز به تدبیر رهبری داهیانه فرزند خلفش کشوری مقتدر و پشتیبان مظلومان شده است.

صلاح فصل با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی در وجود سردار قاسم سلیمانی موج می‌زد گفت :حاج قاسم آزادی فلسطین و قدس را دنبال می‌کرد.

صلاح فصل با بیان اینکه پافشاری بر پایداری، فرهنگ مقاومت را خلق کرد و این امر زمینه ساز اجتماع ملت های آزادیخواه حول محور ایران شد، گفت: با قوی تر شدن منظومه مقاومت در منطقه شاهد پاره پاره شدن صهیونیسیم جهانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه آرمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران که برخاسته از تعالیم اسلام است، با وجود انبوه تبلیغات غربی، خیلی زود جای خود را در میان ملت‌های مسلمان و حتی غیرمسلمان، باز کرد افزود:ا نقلاب اسلامی مسأله فلسطین را احیا کرد.

وی ادامه داد : روشنگری‌های امام خمینی (ره) و سپس جانشین صالح ایشان، آیت‌الله خامنه‌ای، باعث شد تا آن‌ها، به‌ویژه در غرب آسیا، برای مقابله با استکبار آمریکا، روحیه و انگیزه پیدا کنند.

جانسین سپاه الغدیریزد

یکی از راه های مقابله با این توطئه شوم و شیطانی ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی است / شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران و محور وحدت ملی هستند

جانشین سپاه الغدیریزد دراین یادواره باگرامی داشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس امام شهیدان وسردارشهید رفیعیان درسخنانی با اشاره به رشادت ها و دلاورمردیهای رزمندگان ایران در بخش آماد و پشتیبانی جبهه ها بیان داشت: نیروهای آماد و پشتیبانی جبهه با تامین امکانات و وسایل مورد نیاز رزمندگان در پشت صحنه جنگ نقش مؤثری در پیشبرد اهداف کشور در جنگ تحمیلی داشتند.

سرهنگ حسین زارع کمالی افزود: امروز دشمن در جنگ نرم علیه ایران دنبال تحقق اهداف شوم خود در این کشور است و یکی از راه های مقابله با این توطئه شوم و شیطانی ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی است.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری یا دواره های شهدا در جامعه اسلامی ایران گفت : ایران امروز نیازمند ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن است  و این محقق نمی شود مگر با برگزاری یادواره های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره مردان بزرگی که با دست خالی و اتکا به قدرت ایستادگی را در برابر دشمنان را در سرلوحه کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد ارائه خدمات به موقع  در هر لشكر در تمام مواقع استراحت، حركت، جنگ و پس از آن را كمتر از جنگيدن در خط مقدم جبهه ندانست و بيان كرد: شهدا و بر و بچه هاي گمنام و بي ادعاي آماد و پشتيباني اولين حضور يافتگان در خط مقدم جنگ و آخرين ترك كنندگان خط مقدم هستند.

وی با بیان اینکه امروز دنیا ملت ایران را با فرهنگ شهداء همچون شهید کیانی‌ها، اسلامی‌ها، باکری‌ها و شهید بزرگمان حاج قاسم سلیمانی می‌شناسند افزود: شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران و محور وحدت ملی هستند.

زارع کمالی ازخدمات سرداررشید اسلام شهید محمد رفیع رفیعیان درسمت فرمانده آمادوپشتیبانی تیپ الغدیردرزمان دفاع مقدس یادآورشدوباگرامی داشت یاد و خاطره این شهید گفت : شهید رفیعیان تنها فرماندهی بود که هیچگاه نماز اول وقتش ترک نمیشدوهمیشه بایاد خدابود ودرنقش پشتیبانی جنگ فرماندهی موثربود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در طول انقلاب و دفاع مقدس یک شهید را پیدا نمی‌کنید که تعلق مادی به دنیا داشته باشد گفت: برای همین است که باید عکس شهدا، را در منازل و معابر داشته باشیم تا راه را گم نکنیم.

چهارمین یادواره شهدای آماد وپشتیبانی سپاه الغدیریزد به یاد سردارشهید محمد رفیعیان و 97 شهید آماد وپشتیبانی دربهاباد با حضور فرماندار ، امام جمعه ، جانشین فرمانده سپاه الغدیر ، دبیر برگزاری کنگره شهدای آمادوپشتیبانی کشورسردارمیرزاحسینی ، معاون هماهنگ کنندن ناجا ، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری یزد ، نماینده ولی فقیه در دانشگاه ارتش ، وخانواده معظم شهداومسئولان ومقامات استانی وکشوری درحسینیه صاحب الزمان عج بهاباد با شکوه خاصی برگزارشد.

اجرای مداحی توسط مداح کشوری مجتبی رمضانی وبیان خاطره توسط سردار فرهنگ دوست از پیشکسوتان دفاع مقدس واجرای سرود و رونمائی از دو کتاب دفاع مقدس نوشته برادربسجی حسین عبداللهیان ازدیگربرنامه های این مراسم بود .

دراین مراسم دبیر برگزاری کنگره شهدای آماد وپشتیبانی  کشور پیام  فرماندهی آماد  و پشتیبانی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی کشوررابریا برگزاری این یادواره قرائت کرد.

انتهای پیام/