زمان : 10 Azar 1400 - 06:16
شناسه : 169790
بازدید : 9889
دانشنامه جامع یزد نیازمند حضور همه علاقمندان یزدی دانشنامه جامع یزد نیازمند حضور همه علاقمندان یزدی دهمین جلسه هماهنگی تدوین دانشنامه جامع یزد با حضور آیت الله مدرسی عضو شورای فرهنگ عمومی استان و اعضای شورای شهر در محل دبیرخانه دانشنامه جامع یزد برگزارشد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی هیئت امنای دانشنامه یزد: در این جلسه میرزا محمد کاظمینی با توضیح مواردی که تا کنون توسط دبیرخانه این دانشنامه به نتیجه رسیده توضیحاتی ارائه و اظهار داشت: از اینجا به بعد با توجه به اهمیت و بزرگی کار از توان یک مجموعه و سازمان خارج است و نیاز است تمام علاقمندان به استان تاریخی یزد وارد میدان شوند.

رییس دانشنامه یزد در ادامه افزود: با تاکید شورای فرهنگ عمومی استان و ماموریتی که به هیئت امنا دانشنامه داده شده تا کنون حدود بیست سر فصل با پیشنهاد مولفین هر سر فصل آماده وباید به تصویب هیئت امنای دانشنامه جامع یزد برسد و به فضل الهی کار شروع شود.

در ادامه وی بر ضرورت ورود تمام نهادها و منجمله شورای اسلامی شهر تاکید و آمادگی هیئت امنای دانشنامه جامع یزد برای توجه به سرفصل هایی که از نظر مدیریت شهری ضروری به نظر می رسد، را اعلام نمود.

در پایان این مراسم رونمایی از چند دستخط مقام معظم رهبری که به تازگی برای اضافه شدن به نسخ خطی موزه میرزا محمد کاظمینی امامزاده جعفر یزد آماده شده است توسط حضرت آیت الله مدرسی صورت گرفت.

گفتنی است در این جلسه خامسی، تجملیان و نیکونژاد از اعضای شورای اسلامی شهر یزد حضور داشتند و پس از اتمام جلسه از کتابخانه حاج علی اکبر کاظمینی، دبستان عصر پیشرو و پارک سرزمین آریو از بخش‌های فعال بنیاد ریحانه الرسول نیز بازدید کردند.