زمان : 15 Azar 1400 - 08:49
شناسه : 169876
بازدید : 3867
داوطلبان فعال وخیرین هلال احمر بهاباد تجلیل شدند به مناسبت روز جهانی داوطلبین داوطلبان فعال وخیرین هلال احمر بهاباد تجلیل شدند درآئینی که با حضوررئیس هلال احمر بهاباد به مناسبت هفته داوطلب درمحل این جمعیت برگزارشد از خدمات چند داوطلب فعال و خیر جمعیت هلال احمر این شهرستان بااهدای لوح تقدیروهدایائی تجلیل و قدردانی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد در این آئین با تبریک روزجهانی داوطلبین هلال احمر وضمن قدردانی ازخدمات وزحمات این قشرعزیز اظهارداشت : داوطلبین در این راه کمک شایانی به هلال احمر کرده‌اند و باید همواره قدردان این زحمات بود.

حسن رضاپور با بیان اینکه هنرداوطلبان هلال احمر پیوند نیاز نیازمندان با توان توانمندان است، افزود: ترویج فرهنگ داوطلبی و نوعدوستی از ضرورت‌های جامعه است و همه باید در این راستا احساس مسئولیت کنیم.

وی هدف اصلی هلال احمر را در حوزه بهداشت، سلامت و حمایت از زندگی انسان ها در طی یک سال اخیر با شیوع بیماری کووید ۱۹  همچنین مشارکت داوطلبان در کنار دیگر سازمان‌ها و نهادها تلاش و فعالیت های قابل توجهی داشته، طرح  غربالگری در ورودی شهر، طرح حامیان سلامت، طرح ناظران سلامت، توزیع و بسته بندی غذایی کمک های مومنانه، طرح نذر آب و طرح حاج قاسم سلیمانی ، کاروان سلامت ونیابت همکاری درطرح مزرعه وکمک به روستائیان که همه این طرح‌های ملی نیز در شهرستان بهاباد انجام شده است.

رضاپوربا بیان اینکه بیش از 300 نفرداوطلب وخیر با جمعیت هلال احمربهاباد همکاری دارند افزود : فعالیت های اصلی جمعیت هلال احمر از امداد رسانی تا شرکت در امور خدا پسندانه و بشر دوستانه، داوطلب محور است و این فعالیت ها به همت داوطلبان عزیز ما در جمعیت هلال احمر، با شور و شدت خاصی انجام می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد اظهار داشت: جمعیت هلال احمر تنها ارگانی است که داوطلب محور است و داوطلبان بر کلیه فعالیت‌هایی که در این جمعیت انجام می‌شود نظارت دارند و داوطلبان بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می‌کنند.

وی ازداوطلبان هلال احمر به عنوان آبروی جمعیت هلال احمر یاد کرد و افزود: مشارکت داوطلبانه و بشردوستانه این افراد مایه افتخار و مباهات هلال احمر و قابل تقدیر و تحسین است.

رضاپوردرپایان ازداوطلبان خواست که مروج اشاعه فرهنگ کرامت انسانی و فعالیت‌های بشردوستانه در جامعه باشند.

انتهای پیام/