زمان : 17 Azar 1400 - 11:01
شناسه : 169918
بازدید : 4227
38 میلیارد ریال وام اشتغال به  99 مددجوی کمیته امداد بهاباد پرداخت شد رئیس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد 38 میلیارد ریال وام اشتغال به 99 مددجوی کمیته امداد بهاباد پرداخت شد رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهاباد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ میلیارد ریال وام اشتغال و خودکفایی به ۹۹ مددجوی زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است.

حمید دهقان بهابادی روز جهارشنبه درگفتگوبا خبرنگار یزد فردا درخصوص پرداخت وامهای اشتغال به مددجویان ونیازمندان با بیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خود اتکایی نیازمندان و محرومان از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است،تصریح کرد: فراهم‌ سازی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی آنها به این نهاد از مهمترین اهداف پرداخت تسهیلات به مددجویان است.

رییس اداره کمیته امداد بهاباد همچنین بیان داشت: سقف تسهیلات بانکی امسال که باید ۷۰ درصد آن به مددجویان پرداخت شود، یک میلیارد ریال است.

وی از نظارت و بازرسی مستمر کارشناسان حوزه اشتغال کمیته امداد بر نحوه دریافت تسهیلات و هزینه ‌کرد آن خبر داد و افزود: وام‌های پیش بینی شده در بخش کشاورزی، دامداری، مشاغل خانگی و خدماتی مصرف می‌شود.

دهقان بهابادی از پرداخت مبلغ 33 میلیارد و 410 میلیون ریال وام درقالب هدایت شغلی به 41 نفرخبردادوگفت : دراجرای طرح راهبر شغلی نیز چهارمیلیاردریال 80 میلیون ریال  تسهیلات به 58 مددجو ی این نهاد پرداخت شده است .

رئیس کمیته امداد بهاباد یکی از اساسی ‌ترین فعالیت‌های این نهاد را پایدارسازی طرح‌ های اشتغال نظارت و بازدید‌های مستمر از این طرح‌ها عنوان و بیان کرد: کارشناسان فنی و تخصصی کمیته امداد در بازدید‌های خود مشاوره و راهنمایی‌های لازم رابه مجریان طرح‌های خودکفایی ارائه می‌کنند تا آنان بتوانند محصولات تولیدی را از نظر کمی و کیفی ارتقاء دهند.

انتهای پیام/