زمان : 19 Azar 1400 - 14:41
شناسه : 169970
بازدید : 4264
پرستاران بیمارستان حکیم بهابادی بهاباد تجلیل شدند به مناسبت روزپرستار پرستاران بیمارستان حکیم بهابادی بهاباد تجلیل شدند تعدادی از پرستاران بهاباد در سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) در مراسمی که در بیمارستان حکیم بهابادی بهاباد برگزار شد تجلیل شدند.

در آئینی که به مناسبت روز پرستاروولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) در محیط باز بیمارستان حکیم بهابادی بهاباد برگزارشد ،پرستاران این بیمارستان از سوی خواهران بسیجی حوزه خواهران کوثر و پایگاه مقاومت ریحانه وبسیج هنرمندان با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل شدند .

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بهاباد دراین آئین با تبریک روزپرستا ونقش پرستاران درکمک به بیماران کرونائی به عنوان مدافعان سلامت قدردانی کرد وگفت : تجلیل پرستاران احترام به کسانی است که صادقانه با تحمل زحمت فراوان برای خدمت به مردم و بیماران تلاش دارند.

زهرا حسین زاده بهابادی با بیان اینکه  پرستاران باید همواره به سیره حضرت زینب کبری ( س) تاسی کنند تا در فعالیت خود موفق باشند افزود : قدردانی از قشر زحمت کش پرستاران یک وظیفه بزرگ ملی و انسانی است و باید همیشه صورت گیرد .

وی با اشاره به اینکه پرستاران در اعتلا و تقویت نظام سلامت نقش ویژه دارند و در ایام کرونا به وظایف خود، خوب عمل کرده اند اظهارداشت : پرستاران، اسوه صبر و ایثار هستند و بزرگترین افتخار این قشر، نام گذاری روز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار است.

مسئول بسیج هنرمندان بهاباد تصریح کرد : مهمترین ویژگی حضرت زینب (س) صبر و حفظ حیا در مواجهه با مشکلات بود و پرستاران در برخورد با بیماران، این ویژگی را سرمشق خود قرار دهند و باید از این قشر به صورت مادی و معنوی حمایت شود.

گفتنی است بیش از 40 پرستاردربیمارستان حکیم بهابادی بهاباد به بیماران خدمات ارائه میدهند، شهرستان بهاباد دارای یک بیمارستان و یک شبکه بهداشت ویک مرکزجامع سلامت شهری وروستائی است .

این مراسم با همکاری بسیج هنرمندان ، حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر و پایگاه مقاومت ریحانه بهاباد انجام شد .

انتهای پیام/