زمان : 26 Azar 1400 - 16:11
شناسه : 170125
بازدید : 3920
وزیر امور اقتصادی و دارایی پای درد دل های مردم بهاباد نشست با حضور وزیر اموراقتصادودارائی دربهاباد صورت گرفت وزیر امور اقتصادی و دارایی پای درد دل های مردم بهاباد نشست همزمان با دوازدهمین سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت به یزد، وزیر امور اقتصادی و دارایی روز جمعه به عنوان نماینده ویژه با تعدادی از مردم بهاباد دیدار و مشکل آنها را بررسی کرد.

 سید احسان خاندوزی با حضور در فرمانداری بهاباد چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک به درد دل های آنها گوش داد و با خواسته ها و مشکل مردم منطقه آشنا شد.

مهمترین مشکل منطقه که با نماینده ویژه رییس جمهور در میان گذاشته شد، احداث ساختمان بیمارستان ۹۶ تختخوابی ، تکمیل جاده بهاباد به دربند نایبند ، دوبانده کردن جاده بافق به بهاباد ، تجدید نظر نسبت به استخراج سنگ آهن معدن روستای همیجان ، پرداخت حق آبه معدن چادرملوی اردکان به بهاباد ، پرداخت عوارض ۲ درصد معادن، مسایل رفاهی ، رفع مشکل اقتصادی ،کمک به سلامت عمومی ، بهره برداری اصولی از معادن و کمبود آب آشامیدنی  می توان اشاره کرد.

 وزیر امور اقتصادی و دارایی پای درد و دل های مردم بهاباد نشست

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در سفر به بهاباد در جمع شماری از مردم شهرستان که نسبت به استخراج معدن سنگ آهن همیجان از سوی بخش خصوصی معترض بودند، گفت: منافع مردم فراتر از منافع اقتصادی است.

به گزارش ایرنا،خاندوزی افزود: بهای منافع اقتصادی نباید به ضرر مردم و بافت شهر و روستا تمام شود و خواسته‌های مردم و حفظ زیست بوم باید در اولویت کارها قرار گیرد.

وی اظهار کرد: اخذ هر تصمیمی برای معدن همیجان در این شهرستان، با نگاه بلند مدت صورت می‌گیرد و هویت‌ سنتی و روستایی و بافت‌های فرهنگی در حاشیه قرار نمی‌گیرد.

همزمان با سفر هیات دولت به استان یزد، وزیر امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از رییس جمهور به بهاباد سفر کرد و مورد استقبال گرم مردم و مسئولان شهرستان و استان قرار گرفت.

شماری از مسئولان استان وزیر اموری اقتصاد و دارایی را در سفر به بهاباد همراهی می کنند.

حضور در گلزار شهدا، بررسی مسایل و مشکلات مردم و صاحبان صنایع و معادن در حوزه های بانکی، بیمه ای، مالیاتی، اموال تملیکی و بورس و شرکت در جلسه شورای اداری بهاباد از جمله برنامه های سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی است.

انتهای پیام/