زمان : 01 Dey 1400 - 00:45
شناسه : 170265
بازدید : 7956
اقدام مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در انتصاب آقای حمیدیان بر خلاف مفاد نامه ۱۶ بندی وزیر محترم کارتعاون می باشد اقدام مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در انتصاب آقای حمیدیان بر خلاف مفاد نامه ۱۶ بندی وزیر محترم کارتعاون می باشد رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق با بیان اینکه اقدام مدیر عامل صندوق بازنشستگان فولاد بی توجهی به شورای کارگری و مسؤلین شهرستان می باشد گفت: اقدام مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در انتصاب آقای حمیدیان بر خلاف مفاد نامه ۱۶ بندی وزیر محترم کار رفته و تامین اجتماعی می باشد.

به گزارش یزدفردا به نقل از بافق فردا: رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق با بیان اینکه اقدام مدیر عامل صندوق بازنشستگان فولاد بی توجهی به شورای کارگری و مسؤلین شهرستان می باشد گفت: اقدام مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در انتصاب آقای حمیدیان بر خلاف مفاد نامه ۱۶ بندی وزیر محترم کار رفته و تامین اجتماعی می باشد.

محمد رنجبر ادامه داد: مدیر عامل بومی کسی است که پدرو مادرش بافقی خودش و خانواده اش ساکن شهرستان بافق باشند و آقازاده نباشد.

وی با اشاره به اینکه نباید مراسم تودیع و معارفه به این شکلی که تصمیم گیری شده برگزار شود گفت بنده به عنوان عضو شورای شهر تا ساعت ۸ امشب خبر از این تغییر نداشتم.

رنجبر این نحو عملکرد را دهن کجی به مردم شریف بافق دانست و گفت: من نمی دانم مشخص نیست چرا هر از چند گاهی بعضی ها با بعضی اقداماتشان که آرامش شهر را به هم می زنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق خاطرنشان ساخت: ظاهراً دوستان در صندوق بازنشستگی فولاد اقدامات آقای فلاح در خصوص آبادانی شهر را بر نمی تابند و از تبدیل وضعیت نیرو های شرکت، کمک به ساخت مدارس، پرداخت دو درصد عمران و آبادانی و پیشرفت پروژه ها و زیرساخت ها که هزینه بر است ناراحت هستند.
بافق فردا