زمان : 01 Dey 1400 - 20:49
شناسه : 170294
بازدید : 4343
۳۱۳ بسته کمک معیشتی در بهاباد توزیع شد مسئول موسسه خیریه بانوی همدل بهاباد خبرداد ۳۱۳ بسته کمک معیشتی در بهاباد توزیع شد یک گروه خیریه‌ بهاباد با همکاری افراد معتمد ، نیکوکاران و گروه های جهادی با عنوان « بانوان همدل » ۳۱۳ بسته کمک معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان و اقشار متاثر از ویروس کرونا در این شهرستان توزیع کرد.

صدیقه امینی بهابادی مسئول گروه خیریه یادشده روز چهارشنبه در حاشیه توزیع این بسته ها به ایزدفردا گفت : گروه‌های جهادی و مجموعه بسیج مردمی از ابتدای شیوع کرونا در اوایل اسفند ماه ۱۳۹۸ تاکنون  اقدام های مختلف بهداشتی، درمانی و کمک‌های مومنانه برای رفع مشکل مردم انجام دادند.

این فعال اجتماعی  افزود: خیران می‌توانند کمک‌های خود را برای توزیع در بین نیازمندان واقعی و آسیب دیده از کرونا به پایگاه‌ها و مراکز بسیج تحویل دهند.

امینی بهابادی اظهارکرد: در راستای تحقق دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک های مومنانه ، این بسته ها با کمک و همیاری بسیجیان گروه جهادی فتح پایگاه مقاومت ولیعصر( عج) شهرک ،پایگاه ریحانه و گروه خیریه‌ یادشده ، معتمدان تهیه و با همکاری گروه های جهادی توزیع شد.

انتهای پیام/