زمان : 06 Dey 1400 - 13:46
شناسه : 170378
بازدید : 3890
سرپرست فرمانداری بهاباد از برخی پروژه های بخش مرکزی بهاباد سرپرست فرمانداری بهاباد از برخی پروژه های بخش مرکزی بهاباد تیموری سرپرست فرمانداری بهاباد در اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای احمدآباد و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از برخی پروژه های در حال اجرای دهستان جلگه بازدید نمود.

به گزارش یزدفردا: تیموری سرپرست فرمانداری بهاباد در اولین روز کاری خود به همراه اقبال رئیس شورای اسلامی شهرستان و زینلی بخشدار مرکزی با حضور در گلزار شهدای احمدآباد ضمن بازدید از اتمام کاشی کاری این گلزار، با ادای احترام و قرائت فاتحه یاد شهدا را گرامی داشت.
روند احداث مرکز جامع خدمات سلامت جلگه (احمدآباد)، محل احداث پاسگاه انتظامی جلگه و پروژه آماده افتتاح جاده رحیم آباد – خیرآباد - دهنوملااسماعیل از دیگر پروژه هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.
در این بازدید "حسین زینلی" بخشدار مرکزی گزارشی از پروژه های آماده افتتاح این بخش و میزان بدهی این پروژه ها ارائه نموده و همچنین توضیحاتی در خصوص پروژه های نیمه تمام و ضروری بخش ارائه کرد.
ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت احمدآباد با زیربنای ۸۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در آینده نزدیک به بهره داری خواهید رسید.