زمان : 09 Dey 1400 - 13:52
شناسه : 170427
بازدید : 4603
مدیریت جهادی را می توان در شرکت کوشش کاران ابرکوه مشاهده کرد محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: مدیریت جهادی را می توان در شرکت کوشش کاران ابرکوه مشاهده کرد محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: می توان به جرأت گفت که شرکت کوشش کاران شهرستان ابرکوه نمونه ای از یک واحد تولیدی است که با مدیریت جهادی کشور را در زمینه صنایع بسته بندی غذایی خودکفا کرده است.
به گزارش یزدفردا: محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در سفر یک روزه خود به شهرستان ابرکوه از چندین واحد تولیدی بازدید کرد.
وی در اولین بازدید خود از شرکت ماشین سازی کوشش کاران بازدید و با مدیرعامل این شرکت گفتگو کرد.
حجت احمدی مدیرعامل شرکت کوشش کاران در این نشست گفت: این واحد تولیدی به عنوان یکی از اولین شرکت ها در زمینه تولید ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی در سال 1363 فعالیت خود را آغاز نمود. در ابتدا با چهار نفر پرسنل و با طراحی و ساخت یک نمونه دستگاه پرکن برای مایعات غلیظ نظیر مربا، رب، عسل و سس مایونز وارد بازار تولید گردید و به سرعت در مدت کوتاهی بازار خوبی پیدا کرد.
وی ادامه داد: این شرکت توانست اعتماد اکثر کارخانه های صنایع غذایی را به دست آورده و امروز با توسعه بخش طراحی و تولید، علاوه بر افزایش سطح تولید خود به 80 نوع دستگاه، سهم قابل توجهی از بازار ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی در ایران را به خود اختصاص دهد.
احمدی اضافه نمود: هم اکنون بیش از 1200 کارخانه کوچک و بزرگ در ایران و خارج از ایران که در گروه های صنایع لبنی (شیر، دوغ گازدار و بدون گاز)، صنایع روغن های خوراکی و صنعتی، صنایع کنسرو و چاشنی ها (نظیر رب، مربا، انواع سس و...) خطوط کامل آب معدنی، نوشابه، انواع نوشیدنی ها در ظروف PET ، شیشه و قوطی های فلزی از مشتریان این شرکت هستند.
محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در دیدار با مدیرعامل این واحد تولیدی گفت: مهندسی معکوسی در این شرکت اتفاق افتاده و کشور را در تولید ماشین آلات صنایع غذایی بی نیاز از خارج کشور کرده است، این همان اقتصاد مقاومتی است که از بارها توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است.
وی اتکا به دانش مهندسین و تکنسین های داخلی را عامل پیشرفت در تولید دانست و گفت: جلوگیری از خام فروشی و تبدیل مواد اولیه به ارزش افزوده را می توان با اعتماد به نیروهای جوان، متعهد و با استعداد کشور به سرانجام رساند.
فلاحتی در پایان تاکید کرد: در بازدید از این واحد تولیدی می توان به جرأت گفت که این شرکت نمونه ای از یک واحد تولیدی است که با مدیریت جهادی کشور را در زمینه صنایع بسته بندی غذایی خودکفا کرده است.