زمان : 15 Dey 1400 - 17:09
شناسه : 170552
بازدید : 4522
جلب همکاری دستگاه های استان برای برگزاری باشکوه سیزدهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی جلب همکاری دستگاه های استان برای برگزاری باشکوه سیزدهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی جلسه شورای راهبری سیزدهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی، با حضور رئیس پارک علم و فناوری یزد و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: در این جلسه که علاوه بر معاون فناوری و نوآوری و مدیر مراکز نوآوری پارک، معاون متوسطه و رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره آموزش و پرورش استان یزد، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، نمایندگان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری یزد نیز حضور داشتند، درخشان، مدیرعامل شرکت پارسان الکترونیک و مسئول اجرایی مسابقات، گزارشی در مورد سابقه برگزاری مسابقات ارائه کرد.

در ادامه هزینه های برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات اعلام و راه های همکاری دستگاه های استان برای برگزاری بهتر این دوره بررسی شد.

در این نشست اعضا با تاکید بر لزوم حضور پرشور دانش آموزان و جلب حمایت خانواده های آنها برای ترغیب فرزندان، زمان بندی برگزاری، میزان شهریه، ارتباط با پژوهش سراهای دانش آموزی و نحوه اجرای مسابقات را بررسی کردند.

در پایان نیز مقرر شد بر مبنای توافقات مندرج در صورت جلسه، نحوه همکاری هر یک از دستگاه ها نهایی و توسط دبیرخانه مسابقات پیگیری شود.