زمان : 16 Dey 1400 - 17:27
شناسه : 170575
بازدید : 5078
جانشین سپاه الغدیریزد با جانباز 70 درصد بهابادی دیدارکرد به مناسبت شهادت سرداردلها جانشین سپاه الغدیریزد با جانباز 70 درصد بهابادی دیدارکرد جانشین سپاه الغدیریزد چهارشنبه شب درسفر به شهرستان بهاباد به اتفاق فرماندارومسئول روحانیون سپاه الغدیربا حضوردرمنزل جانبازدوران دفاع مقدس حاج علی رضاپور با وی دیداروگفتگو کرد وازصبرواستقامت جانبازان تجلیل کرد .

سردار حسین زارع کمالی دراین دیدار با تسلیت ایام سوگوار ی شهادت حضرت زهر سلام الله علیها و گرامی داشت یاد وخاطره شهدا وسالگردشهادت سردا حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با فداکاری و جهاد در راه خدا، کاری بزرگ را به ثمر رساندند و این نزد خداوند اجری بی‌پایان خواهد داشت افزود: ادای احترام به جایگاه رفیع و والای جانبازان وظیفه تمامی مردم و مسوولان است و باید در جهت رفع نیازهای آنان نهایت تلاش را صورت داد.

وی گفت: شهدا و جانبازان جان خود را برای دفاع از خاک میهن اسلامی تقدیم نظام و انقلاب کردند و ما امروز وظیفه داریم راه آن عزیزان را ادامه داده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پاسداری کنیم.

جانشین سپاه الغدیریزد اظهار داشت:‌ جانبازان ما مظهر رشادت، ایثار و افتخار این مرز و بوم هستند که در تقدیم جان و سرمایه خود با خداوند معامله کردند و قطعاً این اخلاص آنها مورد پسند خداوند متعال قرار گرفته است.

 این رزمنده دفاع مقدس  ضمن تجلیل از روحیه جانبازان دفاع مقدس گفت: امروز امنیت ،آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدای جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.

وی جانبازان را نماد افتخار و عزت ایران اسلامی دانست و گفت: جانبازان در دوران دفاع مقدس توانستند راه حضرت ابوالفضل (ع) را به نحو شایسته و زیبا ادامه دهند.

سردارزارع کمالی با بیان اینکه با بیان اینکه امروز صبر و استقامت جانبازان برای قشرهای مختلف مردم جامعه الگو است، گفت: باید سیره این عزیزان با بهره‌گیری از راهکارهای متنوع و مختلف به جوانان انتقال یابد.

جانباز سرافراز جنگ تحميلي حاج علي رضاپور بهابادي جانباز قطع نخاعي است كه درعمليات نصر هفت درمنطقه سردشت به جانبازي نائل گشت .

انتهای پیام /