زمان : 21 Dey 1400 - 19:47
شناسه : 170682
بازدید : 4728
دیدار با خانواده معظم شهدا، برای مسئولان روحیه بخش است سرپرست فرمانداری بهاباد دیدار با خانواده معظم شهدا، برای مسئولان روحیه بخش است سرپرست فرمانداری بهاباد با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا وایثارگران یکی از مهمترین وظایف مسئولان و کمترین خدمت به آنان است گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه بخش و موجب پشتگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است

علیرضا تیموری درحاشیه این دیدارها درگفتگو با خبرنگارایرنا دربهاباد با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا همچنین تقویت روحیه خدمتگذاری را در جامعه دوچندان می کند، یادآور شد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانداربهاباد با اشاره به اینکه یکی از اولویت های کاری دیداربا خانواده شهدا تلاش برای حل مشکلات آنان است گفت: این دیدار ها در ترویج فرهنگ ایثاروشهادت طلبی درجامعه بویژه برای نسل جوان می تواند بسیارتاثیر گذار و کلیدی باشد.

تیموری احترام به خانواده معظم شهداء را یکی از وظایف اصلی مسئولین دانست و یادآور شد : پیشبرد اهداف و آرمانهای اسلام و انقلاب در سایه  گرامی داشت شهداء گرانقدر است .

وی امنیت وآسایش فعلی را مرهون خون شهداء دانست وافزود: سرکشی به خانواده معظم شهدا باعث دلگرمی خانواده های ایشان و حضور ما مسئولین در جمع خانواده های شهداء علاوه بر دلجویی می تواند سبب مرتفع شدن برخی از مشکلات آنان و پیگیری مسائل و مشکلات این بزرگواران شود.

سرپرست فرمانداری بهاباد بیان داشت : افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه بخش و موجب پشتگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.

سرپرست فرمانداری بهاباد صبح امروزسه شنبه به اتفاق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد با حضوردرخانوده شهیدان محمد رفیع رفیعیان ، ناصر قنبریان ، محمدرضازینلی و شهید غلامرضا ملکپور با خانواده این شهیدان دیدارو گفتگو کرد .

در پایان این دیدار های صمیمی با اهدای لوح و هدایایی از خانواده های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام /