زمان : 22 Dey 1400 - 14:52
شناسه : 170694
بازدید : 3506
دستگيری عامل اخاذی 10میلیارد ریالی در فضای مجازی در یزد جانشین فرمانده انتظامی استان یزد: دستگيری عامل اخاذی 10میلیارد ریالی در فضای مجازی در یزد جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از دستگيری عامل اخاذی 10 میلیارد ریالی در فضای مجازی در شهر یزد خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ منوچهر نصیری گفت: در پی شكايت يكی از شهروندان مبنی بر اينكه فردی با بدست آوردن عكس ها و تصاوير خصوصی از وی در فضای مجازی، قصد اخاذی 10 میلیاردی از او را دارد بررسی موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامی افزود: با بررسی های تخصصی توسط تيم كارشناسی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی متهم شناسايی و با هماهنگی قضائی در یکی از خیابان های شهرستان یزد دستگير شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد با بيان اينكه متهم در بازجويی های پليسی به بزه انتسابی معترف و انگيزه خود را سودجويی و سوءاستفاده از كاربران عنوان و تصريح کرد: نامبرده پس از تشکيل پرونده مقدماتی جهت سير مراحل بعدی تحويل مراجع قضائی شد.

سرهنگ نصیری در پايان به شهروندان توصيه كرد: به هيچ وجه به افراد غريبه در اينترنت اعتماد نكنند و همچنين عكس ها و فيلم های شخصی و خصوصی خود را در اينترنت منتشر و آن را در اختيار ديگران قرار ندهند.