زمان : 04 Bahman 1400 - 14:41
شناسه : 170993
بازدید : 3406
بسته خبری پلیس یزد؛ از دستگیری سارق اموال کارخانه تعطیل شده تا کشف 2 دستگاه خودرو سرقتی بسته خبری پلیس یزد؛ از دستگیری سارق اموال کارخانه تعطیل شده تا کشف 2 دستگاه خودرو سرقتی

به گزارش یزدفردا:

دستگیری سارق اموال کارخانه تعطیل شده در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری سارق یک کارخانه تعطیل شده که دست به سرقت 8 میلیارد ریال اموال کارخانه زده بود خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: در پي وقوع سرقت از کارخانه تعطيل شده واقع در بلوار فرودگاه یزد، ماموران کلانتری 15 آزادگان در اين خصوص بررسی های فنی و پليسی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تحقیقات، پيگيری و ردزنی های انجام شده، مشخص شد سارق با تخريب حفاظ فلزی پنجره بيرونی سرقت ها را انجام داده است.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: با بررسی های بعمل آمده سارق شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر و در بازجويی های انجام شده به سرقت 8 میلیارد ریالی از این کارخانه اعتراف کرد.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه متهم پس از تشکيل پرونده قضائی روانه دادسرا شد افزود: دستگیری مالخر اموال مسروقه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و به خصوص مالکان واحدهای صنفی و شرکت ها برای حفاظت از اموال خود از دوربین مداربسته استفاده کرده و هنگام تعطیلی کارخانجات از نگهبان استفاده نمایند.

کشف 30 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک متهم در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی در بازرسی از یک دستگاه کامیون بنزباری 30 کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

منوچهر نصیری اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک وآن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در ادامه خودرو مذكور را به داخل ایستگاه منتقل و در بازرسي از آن 30 كيلوگرم تریاک كشف كردند.

نصیری تصريح كرد: در اين راستا يك خودرو توقيف و يك نفر متهم دستگير كه پرونده قضائي در اين خصوص تشكيل و به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد در پایان گفت: ماموران پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و حضور شبانه روزی در محورهای مواصلاتی و نقاط جرم خیز اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهاباد

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد از دستگیری 5 سارق،11 خرده فروش و معتاد متجاهر و تعداد 5 نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرگرد حبيب عباسی بیان داشت: ماموران انتظامی بهاباد با هدف افزايش احساس امنيت و آرامش فردی و اجتماعی، پاسخگويی به درخواست های مردمی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گريزان طرح ارتقاء امنيت اجتماعی را اجرا کردند.

وی افزود: با اجراي اين طرح و طی چند عمليات پليسی 5 سارق دستگير، که دستگير شدگان در بازجويی های به عمل آمده به ارتکاب 9 فقره سرقت اعتراف و با تشکيل پرونده تحويل مقام قضايی شدند.

عباسی در ادامه بيان داشت: در اين طرح تعداد 11 نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر نيز دستگير و مقدار بيش از 16 كيلو مواد مخدر نيز كشف شده كه تعداد 4 نفر روانه زندان شدند.

کشف مواد مخدر در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: 6 کیلو و 400 گرم انواع مواد مخدر در اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، توسط ماموران پایگاه مبارزه با مواد مخدر این شهرستان کشف شد.

سرهنگ سعيدزينلی افزود: در اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، توسط ماموران پايگاه مبارزه با مواد مخدر در اين زمينه 15قاچاقچی، توزيع کننده و خرده فروش انواع موادمخدر دستگير شدند.

زينلی با بيان اينکه موادمخدر مکشوفه شامل ترياک و هروئين بوده است افزود: مبارزه با اين پديده شوم به طور مستمر در اين شهرستان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اشاره به اينکه موفقيت پليس در اين عمليات ها بيش از هر عاملی به همکاری و مشارکت مردم بستگی دارد، افزود: شماره تلفن 110 به عنوان پل ارتباطی بين مردم و پليس آماده دريافت اخبار و اطلاعات مردمی است.

کشف 2 دستگاه خودرو سرقتی توسط یگان امداد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از کشف 2 دستگاه خودرو پراید سرقتی توسط ماموران یگان امداد خبر داد.

سرهنگ سعید زینلی‌ اظهار داشت: در پی اعلام سرقت خودرو در سطح شهرستان یزد، موضوع بصورت ويژه در دستورکار ماموران گشت انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران یگان امداد شهرستان یزد با گشت زنی های هدفمند 2 دستگاه خودرو پراید مسروقه را در کمتر از 4 ساعت از زمان وقوع سرقت شناسایی و کشف كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد عنوان داشت: سارقان پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.