زمان : 13 Bahman 1400 - 14:51
شناسه : 171199
بازدید : 3700
در صورت نیاز بر تعداد اتوبوس سیار واکسیناسیون افزوده شود سرپرست فرمانداری میبد: در صورت نیاز بر تعداد اتوبوس سیار واکسیناسیون افزوده شود سید جمال سجادی پور سرپرست فرمانداری میبد در جلسه اضطراری ستاد کرونا با اشاره به شرایط حاد کرونایی و قرمز شدن شهرستان میبد گفت: راه‌اندازی اتوبوس سیار واکسیناسیون تاکنون نتیجه خوبی داشته است.

به گزارش یزدفردا: سجادی پور بر تهیه بانک اطلاعاتی جامع از پوشش واکسیناسیون افزود: بخشداران در صورت نیاز اعلام کنند تا علاوه بر راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون، بر تعداد اتوبوس‌های سیار واکسیناسیون هم افزوده شود تا وضعیت بهتری را ازلحاظ پوشش داشته باشیم.

دکتر کمال یزدی پرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد گفت: بر اساس مصوبات استانی مقرر شد؛ کلیه مراسمات آئینی، ملی و مذهبی در شهرستان میبد و برگزار جشن‌ها و نماز لیله الرغائب و مراسمات تجمعی ممنوع باشد.

یزدی افزود: فعالیت تالارها و رستوران‌ها و فست فودها هم تا اطلاع ثانوی به‌صورت بیرون بر و مراسم‌های عروسی در تالارها هم ممنوع اعلام شد.

وی تشویق آحاد جامعه برای تزریق دوز سوم را یکی از مصوبات این جلسه عنوان کرد و گفت: تزریق دوز سوم تأثیر عظیمی در پیشگیری از ابتلا به نوع جدید کرونا دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان میبد گفت: قرار شد؛ نیروهای بسیج و جمعیت هلال‌احمر برای تشویق مردم برای زدن ماسک که می‌تواند 50 درصد از شیوع او میکرون جلوگیری کند مانور برگزار کنند.

یزدی افزود: همه ادارات، نهادها و واحدهای صنعتی مکلف شدند کلیه کارمندان خود را برای تزریق دوز دوم و سوم هدایت و تشویق کنند تا در پایان سال و نوروز پیش رو روزهای شادی را داشته باشیم