زمان : 14 Bahman 1400 - 15:32
شناسه : 171233
بازدید : 4868
مسیرهای دسترسی به تفرجگاه‌های شهرستان تفت تا اطلاع ثانوی مسدود است در راستای اجرای مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا؛ مسیرهای دسترسی به تفرجگاه‌های شهرستان تفت تا اطلاع ثانوی مسدود است "محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت گفت: با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و در راستای حفظ سلامت و جلوگیری از هرگونه تجمع مردم، مسیرهای منتهی به تفرجگاه‌های شهرستان تفت (منطقه برف‌گیر سخوید، دره گاهان و چشمه تامهر) تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش یزدفردا: "محمد دهشیری" با اشاره به شیوع پیک ششم کرونا و انتقال سریع سویه جدید آن بیان داشت: با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و به‌منظور حفظ سلامت مردم و ساکنان مناطق مختلف شهرستان مسیرهای منتهی به تفرجگاه‌های شهرستان تفت تا اطلاع ثانونی مسدود است.

سرپرست فرمانداری تفت تصریح نمود: در این راستا مسیر دسترسی به تفرجگاه‌های شهرستان تفت ازجمله منطقه برف‌گیر سخوید، آبشار دره گاهان و چشمه تامهر مسدود شده و از تجمع افراد در این مکان‌ها جلوگیری خواهد شد.

"محمد دهشیری" در پایان خاطرنشان کرد: از هم استانی‌ها و هم شهریان عزیز درخواست می‌شود تا با کاهش رفت‌وآمدهای غیرضروری و سفرهای تفریحی به این شهرستان، سایر نقاط استان و کشور مسئولان ستاد مقابله با ویروس کرونا را در کاهش آمار مبتلایان به این ویروس منحوس یاری دهند.