زمان : 25 Bahman 1400 - 09:18
شناسه : 171540
بازدید : 5215
انتخاب اشکذر یزد به عنوان شهرستان برتر در طرح ملی فهما ۱۴۰۰ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد: انتخاب اشکذر یزد به عنوان شهرستان برتر در طرح ملی فهما ۱۴۰۰ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد از انتخاب شهرستان اشکذر به عنوان شهرستان برتر کشور در سطح ملی فهما ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش یزدفرداحجت الاسلام مظفر گفت: طرح ملی فهما به عنوان یکی از طرح‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور بود که در سال جاری برگزار شد و کانون‌های مساجد با ثبت فعالیت‌های خود در سامانه بچه‌های مسجد در این طرح شرکت کردند.

وی افزود: خوشبختانه امسال نیز همچون دو دوره گذشته شاهد درخشش کانون‌های مساجد استان در این طرح ملی بودیم و شهرستان اشکذر توانست در بین شهرستان‌های شرکت کرده در این طرح، پس از شهرستان‌های بروجن از استان چهار محال و بختیاری به عنوان شهرستان دوم کشور در سطح اول کشوری قرار بگیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد اظهار داشت: ۴۲۹ شهرستان در سطح ملی فهما ۱۴۰۰ شرکت کردند که بر اساس ارزیابی‌ها تعداد ۱۸ شهرستان بر اساس سطح بندی در ۵ سطح انتخاب شدند که شهرستان اشکذر در سطح اول و رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد.

سالاری ادامه داد: این سطح همچنان در مرحله ارزیابی قرار دارد که به صورت مرحله‌ای استان، شهرستان، منطقه، کانون‌های برتر انتخاب می‌شوند و توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: استان یزد دارای ۸۵۰ کانون فرهنگی هنری است که توانسته اند در طرح ملی فهما نیز حضوری فعال داشته باشند و در دو دوره گذشته نیز رتبه‌های برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.