زمان : 05 Esfand 1400 - 14:27
شناسه : 171788
بازدید : 4746
بازدید هیئت بازرسی دادستانی کشور از مراکز تحت پوشش بهزیستی میبد بازدید هیئت بازرسی دادستانی کشور از مراکز تحت پوشش بهزیستی میبد هیئت بازرسی دادستانی کل کشور از مرکز نگهداری معلولان محبت بخش شبنم و شقایق و خانه کودکان سایبان دریا و مروارید میبد بازدید کرد.

به گزارش یزدفردارئیس اداره بهزیستی میبد با ارائه گزارشی از عملکرد این مراکز گفت: موسسه خیریه محبت میبد دارای دو بخش شبنم و شقایق است که بخش شبنم، مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن است و در حال حاضر به ۶۰ بیمار خدمت رسانی می‌کند.

فلاح افزود: در بخش شقایق که مرکز نگهداری معلولین ذهنی شدید است ۵۸ بیمار نگهداری می‌شوند. این موسسه همچنین دارای مرکز روزانه معلولان روانی و مرکز ویزیت در منزل است.

وی اظهار داشت: قرار است مرکز جامع توانبخشی محبت به زودی به ساختمان جدید التاسیسی که به مساحت سه هکتار و زیربنای ۵ هزار متر با بخش‌های تخصصی و اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی خیرین احداث شده است، منتقل شود.

رئیس اداره بهزیستی میبد ادامه داد: موسسه خیریه سایبان دریا دارای دو مرکز سایبان و مروارید است، که خانه مروارید در حال حاضر پذیرای ۵ دختر ۱۳ تا ۱۸ سال بوده و خانه سایبان هم پذیرای هشت دختر ۶ تا ۱۲ سال می‌باشد.