زمان : 17 Esfand 1400 - 21:00
شناسه : 172176
بازدید : 5877
عرضه گوشی اقتصادی ریلمی C35/مشخصات و قیمت گوشی ریلمی C35 عرضه گوشی اقتصادی ریلمی C35/مشخصات و قیمت گوشی ریلمی C35 عرضه گوشی اقتصادی ریلمی C35

یزدفردا "گوشی Realme C35 با مشخصاتی مانند تنظیمات دوربین پشتی سه گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در هند عرضه شد.

گوشی Realme C35 در بازار هند به قیمت اولیه ۱۱۹۹۹ روپیه (تقریبا ۱۵۶ دلار آمریکا) عرضه شده است. از ویژگی‌های شاخص این دستگاه استفاده از صفحه نمایش +FHD، دوربین پشتی سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌باشد.

به گزارش یزدفردا به نقل از فرارو، گوشی ریلمی C35 به عنوان جدیدترین گوشی برند ریلمی از سری C وارد بازار هند شد. از مشخصات کلیدی این دستگاه جدید می‌توان به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی +FHD، چیپست ۱۲ نانومتری Unisoc T616، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی و سیستم عامل اندروید ۱۱ اشاره کرد. قیمت پایه گوشی Realme C35 در بازار هند ۱۱۹۹۹ روپیه است.

گوشی هوشمند Realme C35 به عنوان جدیدترین گوشی از سری C در هند عرضه شده است. مانند اکثر گوشی‌های سری C، گوشی Realme C35 جدید نیز در رده گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد و با گوشی‌های ارزان قیمت POCO و Redmi رقابت خواهد داشت. طراحی این گوشی کمی از نمونه‌های قبلی فاصله گرفته است. این گوشی با یک سیستم دوربین سه‌گانه در پنل پشتی و یک حسگر اثرانگشت در کنار قاب برای تأمین امنیت ارائه می‌شود.
دو نسخه از این گوشی با پیکربندی متفاوت حافظه عرضه شده است. نسخه اول با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ارائه شده است و ۱۱۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۱۵۶ دلار آمریکا) قیمت دارد. نسخه دوم هم با ۴ گیگابایت رم ارائه می‌شود، ولی فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی دارد. این نسخه ۱۲۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۱۶۹ دلار آمریکا) قیمت دارد.

عرضه گوشی اقتصادی ریلمی C35
این گوشی در رنگ‌های سبز درخشان و مشکی درخشان عرضه می‌شود. خرید این دستگاه از طریق فروشگاه اینترنتی Flipkart و وب‌سایت رسمی Realme امکان پذیر است. اولین فروش این گوشی برای ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) در ساعت ۱۲:۰۰ به وقت هند برنامه‌ریزی شده است.
به جز جزئیات مربوط به فروش، مشخصات این دستگاه نیز منتشر شده است. گوشی Realme C35 دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی FHD+ LCD با رزولوشن ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ تازه سازی استاندارد ۶۰ هرتز، نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰.۷ درصد و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت می‌باشد. در بالای صفحه نمایش یک بریدگی قطره‌ای ناچ در نظر گرفته شده که برای قرار دادن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. چیپست ۱۲ نانومتری Unisoc T616 قدرت گوشی را تامین می‌کند. این تراشه به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G57 ارائه شده است. این گوشی هوشمند دارای ۴ گیگابایت حافظه رم به صورت استاندارد است، در حالی که خریداران می‌توانند بین دو نسخه با فضای ذخیره سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، یکی را انتخاب کنند. البته حافظه هر دو نسخه از طریق کارت‌های microSD قابل ارتقا است.
گوشی Realme C35 رابط کاربری Realme UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ را که از پیش نصب شده است، اجرا می‌کند. گزینه‌های اتصال گوشی Realme C35 شامل 4G VoLTE، Dual 4۴G VoLTE، Wi-Fi 802.11 ac، بلوتوث ۵.۰، GPS/GLONASS، جک ۳.۵ میلی متری صدا و USB Type-C می‌باشد.
ابعاد این گوشی ۱۶۴.۴ در ۷۵.۶ در ۸.۱ میلی متر و وزن ۱۸۹ گرم است. یک حسگر اثر انگشت نیز در کنار قاب برای تأمین امنیت وجود دارد. همان طور که گفته شد گوشی Realme C35 دارای دوربین‌های سه‌گانه در پنل پشتی است. دوربین‌های این سیستم شامل لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و لنز پرتره با دیافراگم f/2.8 می‌شود.

مشخصات و قیمت گوشی ریلمی C3


5

گوشی جدید ریلمی C35 در تاریخ 21 فوریه سال 2022 روانه بازار می‌شود. البته این تاریخ ممکن است در آینده تغییر یابد. با این وجود، گزارش‌های متعددی درباره مشخصات و قیمت گوشی ریلمی C35 منتشر شده که جمع‌بندی آن‌ها را در این مقاله موردبررسی قرار می‌دهیم.

مشخصات فنی گوشی ریلمی C35

ظاهرا محصول آینده Realme به نمایشگر 6.6 اینچی اچ دی پلاس با رزولوشن 720 در 1560 مجهز خواهد بود. بنابراین تراکم پیکسلی آن حدود 260 پیکسل در هر اینچ است. یک حفره قطره‌ای در بالای دستگاه وجود دارد که دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی درون آن قرار می‌گیرد.

ریلمی از تراشه هلیو G80 مدیاتک در دستگاه آینده استفاده کرده که با رم 4 گیگابایتی جفت می‌شود. حافظه داخلی این محصول 64 گیگابایت است که به واسطه شیار کارت اختصاصی قابلیت افزایش آن وجود دارد.

این گوشی از رابط کاربری انحصاری ریلمی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 استفاده می‌کند. وظیفه عکس‌برداری و ضبط فیلم بر عهده یک ماژول دوربین سه‌گانه است که شامل سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی، سنسور 5 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود.

یک باتری قدرتمند 6000 میلی آمپرساعتی در گوشی ریلمی C35 به کار رفته است و قابلیت شارژ سریع از طریق پورت USB-C فراهم می‌شود. از لحاظ ارتباطات، این گوشی از فناوری‌های وای فای، بلوتوث 5.1، GPS، GLONASS، 4GVoLTE و USB OTG پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی ریلمی C35

قیمت گوشی ریلمی C35 هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. اما طبق گزارش‌های مختلف، این محصول با حدود قیمت 146 دلار روانه بازار خواهد شد.

شکی نیست که اسمارت فون آینده Realme C35 جزء گوشی های اقتصادی است. با این وجود،  برای کسب اطلاع دقیق از مشخصات و قیمت گوشی ریلمی C35 باید تا روز عرضه منتظر بمانیم.



منبع: 91mobiles