زمان : 23 Esfand 1400 - 16:29
شناسه : 172402
بازدید : 4085
خدمت رسانی به جامعه و توسعه فناوری و نوآوری در استان، اولویت پارک علم و فناوری یزد خدمت رسانی به جامعه و توسعه فناوری و نوآوری در استان، اولویت پارک علم و فناوری یزد

یزدفردا"دکتر سید حبیب الله میرغفوری رئیس جدید پارک علم و فناوری یزد از امروز فعالیت خود را در این سمت آغاز کرد.
به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، رئیس پارک در سخنان کوتاهی در جمع معاونان، مدیران و کارکنان این مجموعه اظهار داشت: توسعه و پیشبرد اهداف پارک علم و فناوری پیش از آنکه به تجهیزات و فضای کاری وابسته باشد، به نیروی فعال و چابک آن و مباحث مغز افزاری مربوط می شود.
وی رویکرد مدیریتی خود را مبتنی بر خدمت رسانی به جامعه و توسعه فناوری و نوآوری در استان توصیف کرد و افزود: در پارک علم و فناوری یزد تلاش خواهد شد تا با اتکا به نیروهای سختکوش، دانشی و چابک این مجموعه در راستای توسعه سطح نوآوری و فناوری استان گام برداشت .


وی با اشاره به اینکه در وزارتخانه از پارک علم و فناوری یزد به عنوان مجموعه ای پرتلاش و نمونه و متکی به نیروی انسانی فعال یاد میشود، از خدمات دکتر محمد مهدی لطفی تقدیر کرد .
دکتر لطفی رئیس سابق پارک علم و فناوری نیز با تشکر از همکاری های مجدانه و دلسوزانه معاونین، مدیران و کارکنان پارک علم و فناوری یزد طی دو و نیم سال مسئولیت وی در این مجموعه، برای آنان در تداوم این همکاری‌ها با رئیس جدید پارک آرزوی توفیق نمود.