زمان : 25 Esfand 1400 - 09:36
شناسه : 172519
بازدید : 4581
بوم گردی‌های میبد اقامتگاهی مناسب در ایام نوروز سرپرست فرمانداری میبد: بوم گردی‌های میبد اقامتگاهی مناسب در ایام نوروز درشهرستان میبد درحال حاضر ۱۵ بوم گردی درحال پذیرش مهمان است.

به گزارش یزدفردامسافرانی که آرامش چند روز تعطیلی عید را درمعماری‌های سنتی، طاق‌های گرد، پنجره‌های با شیشه‌های مشبک رنگی و پذیرایی‌های اندک، اما لذیذ را در بوم گردی‌های میبد یافته اند.

سرپرست فرمانداری میبد در بازدید از مجموعه‌های گردشگری میراثی، مذهبی و اقامتگاه‌ها و بوم گردی‌های این شهرستان گفت: درشهرستان میبد درحال حاضر ۱۵ بوم گردی درحال پذیرش مهمان است و به همان میزان هم درحال تکمیل شدن است.

سجادی پور با بیان اینکه دربحث نورپردازی مجموعه نارین قلعه و شاه عباسیهم اقدامات خوبی صورت گرفته است افزود: آمادگی لازم را برای استقبال و پذیرایی از مسافرین و گردشگران در ایام عید را داریم.

سرپرست فرمانداری میبد خاطرنشان کرد: از آنجا که زیلوی شهرستان به ثبت جهانی رسیده است و سوم فروردین بنام میبد است دراین روز جشنواره زیلو را در شهرستان میبد داریم.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم اقدامات خوبی را برای معرفی شهرستان و جذب گردشگران درحوزه‌های میراثی، صنایع دستی، زیلو بافی و سفالگری درنوروز امسال درشهرستان میبد داشته باشیم و میهمانان نوروزی هم از ظرفیت‌های میبد بهره خوبی ببرند.

بوم گردی‌ها امروزه علاوه بر تبدیل به مراکز اقتصادی، معرف تاریخ و فرهنگ و آداب و رسوم هستند.