زمان : 25 Esfand 1400 - 21:37
شناسه : 172539
بازدید : 4723
سرمربی سپاهان از عملکرد امیر قلعه‌نویی‌ تمجید کرد سرمربی سپاهان از عملکرد امیر قلعه‌نویی‌ تمجید کرد

 

سرمربی سپاهان می‌گوید امیر قلعه‌نویی یکی از بهترین مربی تاریخ لیگ ایران است.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل‌مان مقابل گل گهر است. قلعه‌نویی و تیمش نیاز به تمجید من ندارند چون آن‌ها از بهترین کادرفنی‌های تاریخ فوتبال ایران هستند و بازیکنان با کیفیتی دارند. آن‌ها در ساختار هجومی و دفاعی بسیار خوب هستند و شانس زیادی به حریفان‌شان نمی‌دهند. سعی می‌کنند تا جایی که می‌شود بازی‌سازی کنند و تیم بسیار قابل احترامی هستند. بازی بسیار سختی فردا داریم و بازی نیم فصل‌مان را هم فراموش نمی‌کنیم که واگذار کردیم. امیدوارم بچه‌های ما بتوانند با تمرکز کامل وارد زمین شوند و باید هر کدام‌شان بهترین بازی‌شان را ارائه دهند. امیدوارم بتوانیم امتیاز کاملی از این بازی بگیریم. ما در این بازی یاسین سلمانی و جلال‌الدین علی محمدی را به علت مصدومیت نداریم. البته مسعود ریگی هم مصدوم است اما وضعیتش بهتر شده است.

او درباره ساختار هجومی تیمش گفت: ما همان روند همیشگی را ادامه می‌دهیم‌ چون تیم‌مان در چند هفته گذشته خوب کار کرده و فردا هم میخواهیم همین کار را انجام دهیم. گل گهر بسیار تیم خوبی است و موقعیت سازی جلوی آن‌ها سخت است اما باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا فوتبال خوبی را ارائه دهیم. من دو سال با قلعه‌نویی کار کردم و می‌دانم او یکی از بهترین مربیان تاریخ لیگ ایران است. تجربه‌های بسیار خوبی از کار با او به دست آوردم و همان حالت را در تیمم دارم. نمی‌خواهم بازیکنم با یک برد بیشتر زندگی و آینده‌اش را خراب کند و به همین خاطر آسیب دیده‌ها بسیار برای من مهم هستند که ابتدا سلامتی‌شان را به دست بیاورند و بعد بازی کنند. تیم‌های قلعه‌نویی همیشه هجومی بودند و این چیزی نیست که یک نفر به راحتی بتواند به دست بیاورد. ما هم نکاتی را برداشت کردیم.

سرمربی سپاهان همچنین عنوان کرد: البته من که سرمربی تیم هستم باید منتظر انواع سبک و تاکتیک‌ها باشم. باید تصمیمات درست بگیرم و به تیمم کمک کنم اما بازی به هر حال مقابل گل گهر سخت است و هر دو تیم شانس پیروز شدن دارند و شانس‌ها برابر است.

تقابل دو تیم سپاهان و گل گهر در قالب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فردا (پنج شنبه) ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.