زمان : 04 Farvardin 1401 - 14:22
شناسه : 172561
بازدید : 4195
 10 میلیارد  ریال  کمک  خیری  به  بیمارستان  حکیم  بهابادی  شهرستان  بهاباد اختصاص  یافت رئیس انجمن رشد وتوسعه بهاباد 10 میلیارد ریال کمک خیری به بیمارستان حکیم بهابادی شهرستان بهاباد اختصاص یافت رئیس مجمع هم اندیشی رشد و توسعه بهاباد گفت: ۱۰ میلیارد ریال کمک بابت تهیه تجهیزات بیمارستان حکیم بهابادی و مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال برای حوزه آموزش و پرورش از سوی خیرین و اعضای این مجمع برای توسعه بهاباد کمک شده است .

پروفسور محمدعلی اخوان بهابادی روز پنجشنبه در نشست مجمع هم اندیشی رشد و توسعه بهاباد که با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری و مسئولان و شخصیت های بهابادی خارج از این شهرستان در خانه قدیمی صالحی که موزه تاریخی این شهرستان است برگزار شد، با تبریک عید نوروز، گزارشی از اقدامات انجمن رشد و توسعه بهاباد در زمینه کمک به توسعه شهرستان ارائه و استفاده از ظرفیت فرهیختگان ونخبگان خارج ازبهاباد برای پیشرفت این شهرستان را مورد تاکید قرار داد .

سرپرست فرمانداری بهاباد نیز در این نشست هدف از تشکیل مجمع هم اندیشی رشد و توسعه شهرستان بهاباد را شناخت ظرفیت های علمی و فرهنگی واجرایی این شهرستان عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: برگزاری این گونه نشست زمینه ساز توسعه و پیشرفت این شهرستان شود .

علیرضا تیموری با بیان اینکه شهرستان بهاباد دارای جاذبه های گردشگری متنوعی است، افزود: بهاباد دارای آثار تاریخی بسیار ارزشمندی است که قلعه تاریخی جنت آباد، رودخانه شور، موزه علوم طبیعی و روستای هدف گردشگری همیجان نمونه هایی از این ظرفیت ها برای جذب گردشگر و سرمایه گذار است.

امام جمعه بهاباد نیز به استفاده و آموزش نیروی انسانی با مدارج عالی درشهرستان تاکید کرد و افزود : برای اینکه شهرستان به رشد وتوسعه برسد باید از ظرفیتهای فرهنگی و نخبگان بیش از پیش استفاده شود.

در ادامه برخی از رؤسای کارگروه ها به بیان نظرات خود پیرامون موضوعات مرتبط با شهرستان بهاباد پرداختند.

مجمع هم اندیشی رشد و توسعه بهاباد با حضور محمدرضا صباغیان نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی، علیرضا تیموری سرپرست فرمانداری ، حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی امام جمعه ، پروفسور محمدعلی اخوان  رئیس انجمن و سایر اعضا و بهابادیهای خارج از این شهرستان بارعایت پروتکل های بهداشتی در محیط باز موزه تاریخ شهرستان بهاباد برگزارشد.

انتهای پیام /