زمان : 19 Farvardin 1401 - 09:41
شناسه : 172685
بازدید : 4086
تجلیل از بانوی کماندار یزدی مدال‌آور مسابقات جهانی تجلیل از بانوی کماندار یزدی مدال‌آور مسابقات جهانی مریم یاورپور بانوی کماندار یزدی مدال‌آور مسابقات جهانی پاراتیروکمان پنجشنبه شب با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استان تجلیل شد.

به گزارش یزدفردا: در این آیین مدیرکل ورزش و جوانان یزد با قدردانی از افتخارآفرینی یاورپور به اهمیت حضور ورزشکاران استان در رقابت‌های جهانی اشاره کرد و افزود: توجه به ورزش قهرمانی در کنار رسیدگی به وضعیت ورزش همگانی و توسعه آن جزو اهداف اصلی است.

علیرضا پورسلمان با بیان اینکه زمینه لازم بری حضور ورزشکاران استان یزد در مسابقات جهانی و کسب افتخار با همراهی خیران و بخش‌خصوصی وجود دارد ادامه داد: هیات‌های ورزشی باید با برنامه‌ریزی برای توسعه رشته‌های مختلف را انجام دهند.

همچنین معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان یزد گفت: در بخش بانوان در اکثر رشته‌های مختلف ورزشی ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که امسال با همکاری هیات‌ها و پیگیری ورزشکاران برای حضور آنها در مسابقات معتبر اقدام می‌شود .

آزاده دهقان از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان یزد در تشویق و تجلیل قهرمانان و مدال‌آوران قدردانی کرد و افزود: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی جزو اهداف و رویکرد بخش بانوان است و پارسال کارهای خوبی صورت گرفته و امسال با قوت پیگیری می‌شود.

مریم یاورپور در اسفند ماه سال گذشته توانست در مسابقات پاراتیراندازی با کمان قهرمانی جهان در امارات مدال تیمی کامپوند را از آن خود کند و قرار است از فردا (شنبه) در اردوی تیم ملی پاراتیراندازی برای حضور در مسابقات پاراآسیایی شرکت کند.

مسابقات پارآسیایی مهرماه سال جاری در هانگ ژوی چین برگزار می‌شود و استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد .