زمان : 10 Ordibehesht 1401 - 22:04
شناسه : 173476
بازدید : 7133
استفاده از یک حساب واتساپ روی دو گوشی امکان پذیر شد استفاده از یک حساب واتساپ روی دو گوشی امکان پذیر شد یزدفردا: به تازگی قابلیت جدیدی در نسخه بتای اپلیکیشن واتساپ مشاهده شده است. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا از یک حساب واتساپ در دو دستگاه تلفن همراه استفاده کنند. با استفاده از این ویژگی می‌توان یک دستگاه را به عنوان حساب کاربری اصلی و سایر دستگاه‌ها را به عنوان دستگاه‌های ثانویه یا همراه در نظر گرفت.

به گزارش یزدفردا: برای اتصال یک دستگاه دوم به عنوان همراه، باید برنامه واتساپ را روی آن باز کرده و کد QR نمایش داده شده روی صفحه را توسط دستگاه اصلی اسکن کنید. پس از آن، پیام‌های موجود در دستگاه‌ها با رمز گذاری انتها به انتها روی دستگاه جدید ظاهر می‌شوند.

در حال حاضر ویژگی " اتصال دستگاه‌ها به حساب‌های واتس‌اپ" با استفاده از یک رایانه شخصی به عنوان دستگاه ثانویه و یک دستگاه اندرویدی یا iOS به عنوان دستگاه اصلی امکان پذیر است. قابلیت اتصال گوشی هوشمند یا تبلت به عنوان حساب ثانویه به تازگی در نسخه بتای واتساپ برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است و هنوز مشخص نیست که چه زمانی برای iOS ارائه می‌شود. متا که مالک این سرویس است، در این خصوص اطلاعاتی ارائه نکرده است.

این پیام رسان همچنین به تازگی ویژگی جدیدی نیز ارائه کرده است. اکنون کاربران می‌تواند با حداکثر ۳۲ عضو تماس گروهی برقرار کنند. همچنین به لطف رابط جدید، برقراری تماس صوتی نیز آسان‌تر از چت شده است و واتساپ نحوه نمایش شرکت کنندگان در تماس را نیز تغییر داده است. همچنین واتساپ به زودی چند ویژگی جدید به حساب‌های تجاری نیز اضافه خواهد کرد. یکی از این ویژگی‌ها پشتیبانی از حداکثر ده دستگاه مرتبط در هر حساب می‌باشد؛ این میزان بیش از دو برابر مقدار فعلی می‌باشد و اجازه شرکت افراد بیشتری را در یک حساب تجاری می‌دهد و می‌توانند از همان تماس رسمی، برای ارتباط با مشتریان نیز استفاده کنند.