زمان : 12 Ordibehesht 1401 - 08:22
شناسه : 173535
بازدید : 4740
پهپاد جیبی اسنپ چت برای عکاسی و فیلمبرداری سلفی! پهپاد جیبی اسنپ چت برای عکاسی و فیلمبرداری سلفی! یزدفردا: اسنپ چت به تازگی دوربین جدید خود به نام Pixy را معرفی کرده است. این دوربین در واقع یک پهپاد جیبی است که می‌تواند چند فوت بالاتر از کاربر پرواز کرده و عکاسی و فیلمبرداری سلفی انجام دهد. به گفته اسنپ، این پهپاد جیبی ۲۳۰ دلار قیمت دارد و در ایالات متحده و فرانسه به فروش می‌رسد.

به گزارش یزدفرداPixy می‌تواند کاربر را دنبال کند و تصاویر و ویدئو‌های زیبا از او ضبط کند. بدنه این پهپاد به همراه چهار روتور درون یک محفظه قرار گرفته اند و صفحه تنظیمات پهپاد نیز در وسط پهپاد قرار دارد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری مانند حداکثر زمان پرواز، ارتفاع بالابر و کیفیت دوربین دستگاه ارائه نشده است. تصاویری که حین پرواز توسط Pixy گرفته می‌شود را می‌توان مستقیما پس از پرواز به Snapchat Memories منتقل کرد. برخی افکت‌های اسنپ چت را نیز می‌توان روی آن‌ها اعمال کرد. شایعات در خصوص Pixy چندین سال است که به گوش می‌رسد. سال گذشته اعلام شد که اسنپ در یک شرکت رباتیک به نام Zero Zero Robotics سرمایه گذاری کرده است. به نظر می‌رسد Pixy نقطه اوج همکاری اسنپ و این شرکت رباتیک است.

این شرکت در روز پنجشنبه در ارائه سالانه خود اعلام کرد که اسنپ ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌کند تا برند‌ها بتوانند تجربه خرید واقعیت افزوده را در برنامه اسنپ چت خود آسانتر کنند. این شرکت بر واقعیت افزوده (AR) متمرکز شده است، نوعی فناوری که عکس‌ها، ویدیو‌ها یا تجربه دنیای واقعی را با تصاویر رایانه‌ای بهبود می‌بخشد.

بابی مورفی، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری اسنپ، در مصاحبه‌ای گفت: "ما معتقدیم که فرصت‌های بسیار زیادی برای ساخت ابزار‌هایی وجود دارد که به آنچه در مقابل خود می‌بینیم مرتبط هستند. " اسنپ در آینده خدمات رایگانی مانند فضای ذخیره سازی داده به توسعه دهندگان AR ارائه خواهد داد. تا به حال نیاز بود برای آپلود آسانتر و سریعتر، فیلتر‌ها و لنز‌های عکاسی فشرده شوند. مورفی گفت:" با فضای ذخیره‌سازی بیشتر، توسعه‌دهندگان می‌توانند تجربیات پیچیده‌تر AR را ایجاد کنند. برای مثال، یک باغ واقعیت افزوده می‌تواند شامل مدل‌های سه‌بعدی گل‌ها و گیاهان بیشتری شود. " اسنپ چت اکنون بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر ماهانه در سراسر جهان دارد.