زمان : 22 Ordibehesht 1401 - 15:07
شناسه : 173869
بازدید : 15512
سهم ناچیز صنایع و معادن در امور عمرانی و فرهنگی امام جمعه مهریز: سهم ناچیز صنایع و معادن در امور عمرانی و فرهنگی یزدفردا: امام جمعه مهریز: سهم صنایع و معادن در توسعه امور عمرانی و فرهنگی مهریز بسیار ناچیز است.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام محی الدینی در دیدار کارشناسان حوزه سلامت به مناسبت هفته سلامت گفت: صنایع و معادن از بودجه، زمین و تسهیلات شهرستان استفاده می‌کند و باید طبق مقررات بخشی از درآمد خود را برای کمک به فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و آموزشی و عمرانی هزینه کنند، اما متاسفانه اقدام مناسبی صورت نگرفته است.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان مهریز از فضای مناسبی برخوردار نیست. اورژانس مهریز هم به دلیل قرار گرفتن در شاهراه اصلی، نیاز مبرمی به ساختمان و وسیله نقلیه دارد.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: واحد‌های صنعتی، سهمی برای فعالیت‌های عمرانی و اجتماعی در نظر بگیرند و مسئولان نسبت به تکمیل ساختمان ستادی شبکه بهداشت و درمان مهریز و همچنین اورژانس مهریز با جدیت بیشتر پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: اگر همکاری معادن و بخش صنعت در فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی گسترش یابد شاهد تحول در شهرستان در حیث ارتقای برنامه‌های مختلف خواهیم بود.