زمان : 25 Ordibehesht 1401 - 10:32
شناسه : 173895
بازدید : 4307
روحانیون برای تبیین اهداف توزیع عادلانه یارانه ها، دولت را یاری نمایند فرماندار بهاباد: روحانیون برای تبیین اهداف توزیع عادلانه یارانه ها، دولت را یاری نمایند فرماندار بهاباد طی نشستی با جمعی از طلاب و روحانیون این شهرستان به تشریح طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پرداخت و گفت: روحانیون برای تبیین اهداف هدفمندی یارانه ها، دولت را یاری نمایند.

به گزارش یزدفردا: فرماندار بهاباد طی نشستی با جمعی از طلاب و روحانیون این شهرستان به تشریح طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پرداخت و گفت: روحانیون برای تبیین اهداف توزیع عالانه یارانه، دولت را یاری نمایند.

"علیرضا تیموری" با اشاره به نقش و جایگاه روحانیون در بین مردم گفت: در بحث جهاد تبیین دولت بیش از گذشته نیاز به تلاش همگانی به ویژه همراهی روحانیون و طلاب برای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها دارد.

وی با بیان اینکه توزیع یارانه‌ها که پیش از این سود آن برای دلالان و واسطه ها بود گفت: با تصمیم حاکمیتی دولت سیزدهم برای توزیع عادلانه یارانه ها که از آن به عنوان جراحی بزرگ اقتصادی یاد می شود، تحول اقتصادی بزرگی در کشور رقم می خورد.

تیموری با اشاره به جریانات و رسانه های ضد انقلاب برای سیاه نمایی تصمیم دولت برای توزیع عادلانه یارانه ها گفت: امیدواریم با تبیین و اقناع سازی افکار عمومی از فواید این طرح بزرگ اقتصادی، نگرانی ها و ابهامات مردم برطرف شود