زمان : 31 Ordibehesht 1401 - 19:00
شناسه : 173918
بازدید : 9528
برترین‌های مسابقات قویترین مردان ایران در بهاباد یزد معرفی شدند با حضور قوی ترین مردان ایران برترین‌های مسابقات قویترین مردان ایران در بهاباد یزد معرفی شدند مسابقات قويترين مردان ایران کاپ آزاد کشوری برای نخستین باربا حضور 42 ورزشكار از استانهاي تهران، اراک، قزوین، البرز، خراسان شمالی،کرمان و یزد با شناخت نفرات برتر و به میزبانی شهرستان بهاباد در پارك بانوان این شهرستان برگزار شد.

رئيس هيات بدنسازي و پرورش اندام بهاباد  در اين خصوص به خبرنگاران گفت: ورزشكاران در اين مسابقات كه با عنوان كاپ آزاد برگزار شد در مواد اسكات تعادلي، حمل چمدان 250 كيلويي ، حمل كنده ، غلطاندن لاستيك  و آيتم تركيبي شامل حمل الوار، گذاشتن گوي و كنده با هم به رقابت پرداختند.

هادی حاتمی زاده بهابادی افزود: اين مسابقات دردو وزن مثبت 105 ومنفی 105 کیلوگرم در 6 آیتم برگزارشد که درنتیجه دروزن مثبت 105  مجتبی زارع عسکری از بهاباد مقام اول ، عباس ربانی از خراسان شمالی  مقام دوم ومجید عباسی  از استان گلستان مقام سوم را کسب کردند .

همچنین در وزن منفی 105 کیلو گرم آقای محمد کریمیان از استان کرمان  مقام اول ، حامد خالقی از بهاباد مقام دوم و علی شکری از استان قزوین مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافتند .

داوری این مسابقات را پهلوانانی همچون علی اسماعیلی و کریم تالشی  برعهده داشتند.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام بهابادعنوان کرد: رشته بدن‌سازی و پرورش اندام یکی از محبوب‌ترین رشته‌ها برای جوانان بهابادی است و اشتیاق جوانان در این رشته مثال‌زدنی است.

گفتنی است، این مسابقات زیرنظر هیات بدنسازی و پرورش اندام و با همکاری  فرمانداری ، شهرداری و شورای اسلامی شهر واداره ورزش وجوانان بهاباد، برگزار شد.

شایان گفتن است تماشاچیان وشرکت کنندگان بی شماربهاباد ی برای دید ن وتماشای این مسابقه جذاب به محل برگزاری مسابقه آمده بودن که جای قدردانی وتشکر از این مردم خوب را دارد.

انتهای پیام /