زمان : 31 Ordibehesht 1401 - 23:58
شناسه : 173923
بازدید : 11019
چه کسانی از نشر اکاذیب بر علیه استاندار یزد سود می برند چوب حراج بر منافع اردکان و استان به چه قیمتی چه کسانی از نشر اکاذیب بر علیه استاندار یزد سود می برند اخیرا پارچه نوشته ای در فضای مجازی اردکان دست به دست شده است که محتوایی سراسر کذب را به استاندار یزد نسبت می دهد.

یزدفردا "حسین جلالی:بی شک هر کس کوچک ترین ارتباط یا مراوده ای با مهران فاطمی داشته باشد برای او آشکار است که چنین ادبیاتی با ادبیات کلامی استاندار یزد بی شباهت است.

استانداری که دائما خود را خادم مردم و کارگر جامعه می نامد و به آن افتخار می کند و از جمله استانداران است که بیشترین مراودات و ارتباط را با بدنه جامعه برقرار می نماید و گاها این نزدیکی و  در آمیختن ش با بدنه جامعه، باعث خرده گیری و انتقاد برخی دوستان و همراهانش نیز شده است، قطعا نمی تواند به ناگاه در ظاهر فراعنه در آمده و خود را همه کاره اینجا و آنجا بداند.

توضیح فرماندار سابق اردکان از نشست استاندار یزد با اعضای شورای شهر اردکان و فضای صمیمی حاکم بر جلسه، گواه روشنی بر کذب بودن چنین مطالبی است و عملا خط پایان و بطلانی بر این ادعاهای کذب است.

لیکن آنچه جای سئوال دارد آن است که واقعا چه افراد و گروههایی با چه وابستگی هایی از ایجاد چنین فضایی سود می برند؟  استانداری یزد قصد دارد تا چه زمانی در برابر انتشار چنین اکاذیبی که مصداق حقیقی تحریف افکار عمومی است و هیچ گونه ارتباطی با رسانه های رسمی این دیار ندارد، سکوت کند و واکنشی حقوقی نداشته باشد؟ به راستی چرا باید بخش بسیار کوچکی از جامعه اردکان، با بهره گیری از فضای رسانه ای در فضای مجازی، خود را سخنگوی آحاد مردم این شهر تاریخی و فرهنگی جای زده و با استفاده از ادبیاتی نا زیبا و کینه توزانه ، چهره شهر اردکان را که شهری مبتنی بر فرهنگ گفتگو و صلح جویی است در اذهان مردم استان تخریب نمایند تا صرفا به منافع خویش دست یابند؟

ایجاد چهره ای طلبکارانه و ملتهب از ارکان ، اصلی ترین حاصلی است که عده ای از دام خویش بر خواهند چید که لازم است بزرگان، پیران امت و نیک اندیشان این دیار، پای پیش نهاده و از وقوع این آسیب بزرگ که قطعا به منافع اردکان در دراز مدت، چوب حراج خواهد زد جلوگیری نمایند .

بزرگان این سامان به خوبی می دانند این منازعات کودکانه و بی حاصل، اردکان را از ریل توسعه خارج کرده و تمرکز بر روی پیشرفت این شهر را بر هم خواهد زد.

استانداری یزد نیز باید از لاک صبوری و مماشات خارج شده و با پیگرد چنین تشویش های عمومی، برای یک بار هم که شده پشت صحنه این بازی های رسانه ای را برملا سازد ...
 آنچه شرط بلاغ است گفتیم