زمان : 01 Tir 1401 - 20:02
شناسه : 174207
بازدید : 6576
مزار شهدای گمنام بهاباد غبارروبی شد به مناسبت هفته تبلیغات اسلامی مزار شهدای گمنام بهاباد غبارروبی شد دراولین روز از سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی وروز اطلاع رسانی دینی رئیس وکارکنان اداره تبلیغات اسلامی بهاباد با حضوربر مزار شهدای گمنام شهرستان با نثارشاخه گل قبورشهداراعطرافشانی وغبارروبی کردند ویادوخاطره شهدا وامام شهداراگرامی داشتند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد  روز چهارشنبه دراین آئین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس وشهدای گمنام ومدافع وطن وامنیت و تبریک تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهارداشت : یکم تیر در حقیقت روز جشن تبیین، افزایش قوا و توانمندسازی مجموعه‌ها برای رسیدن به یک جبهه تبیین‌گر واحد است. سازمان تبلیغات اسلامی در سال‌های اخیر شاهد یک رویکرد تحولی بوده و به سمت تبیین‌گری در آحاد جامعه تبلیغی و همچنین اقشاری که به سرمایه اجتماعی جامعه تبلیغی اضافه شدند، حرکت کرده است.

حجت الاسلام حسین حاتمی با بیان اینکه تبلیغ همانند هر کار دیگری مختصات خاص خود را دارد، گفت: تبلیغ دین در راستای روشنگری، موضوعی است که از سوی خداوند به پیامبر اکرم (ص) ابلاغ و مورد تأکید قرار گرفته است.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا با  بیان اینکه بدون شک امنیت امروز را مدیون ایثار شهدا و صبر خانواده آنها هستیم افزود : امروز در هر جامعه، شهدا خط پاک مرام و معرفت هستند که با قلم پاک الهی بر روی لوح اقتدار و عزت این مرزو و بوم نقش بسته است و خودنمایی می کند.

حجت الاسلام حاتمی  بیان داشت : شهدا امروز سرمایه‌های معنوی جامعه بوده و بنا بر وظیفه باید در حفظ گنجینه شهدا تلاش کرده و کارهای خود را برای شناسایی آن‌ها به دیگران به خوبی انجام دهیم.

رئیس تبلیغات اسلامی بهاباد تاکید کرد: خدامحوری و مجاهدت در راه خدا و ولایت مداری و پیروی از رهبر معظم انقلاب اصلی ترین سفارش و توصیه شهدا است و آنها همه چیزشان را فدای ولایت کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه برمزارشهدای گمنام بهاباد یاد و خاطره شهداراگرامی داشته و با امام شهیدان تجدید بیعت نمودند .

انتهای پیام/