زمان : 13 Tir 1401 - 11:33
شناسه : 174357
بازدید : 5519
بازگشت واحد تولیدی راکد به چرخه تولید در میبد معاون اقتصادی استاندار: بازگشت واحد تولیدی راکد به چرخه تولید در میبد یزدفردا: معاون اقتصادی استاندار: کارخانه سنگ میبد تولیدکننده انواع سنگ تزئینی و ساختمانی پس از ۶ سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش یزدفردا: عظیمی در آیین افتتاح مجدد کارخانه سنگ میبد گفت: این واحد تولیدی جزء یکی از واحد‌های راکدی بود که رئیس جمهور در سفر به استان از آن بازدید و دستور بازگشایی و احیاء مجدد آن را دادند که با سرمایه گذاری یکی از بانک ها و پیگیری مستمر مسئولین استان و شهرستان پس از ۶ سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: در استان یزد ۳۳۰ واحد صنعتی راکد داریم که هم وزارت صمت هم جهاد کشاورزی در احیا این‌ها نقش مهمی دارند و مهمتر از این همت استاندار است که از ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی، ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه، کارگروه اقدام مشترک و بانک‌ها و ذی نفعان برای بازگردان آن‌ها به چرخه تولید استفاده کنند.

سجادی پور فرماندار هم گفت: این واحد تولیدی با خطوط به روز که همزمان امکان برش سنگ با ۸۰ تیغ را دارد ظرفیت خوبی برای تولید انواع سنگ درسطح شهرستان، استان و کشور است.

فرماندار میبد افزود: ۵۷ واحد صنعتی در شهرستان میبد که نیاز به بازگشت به چرخه تولید دارد وجود دارد که راکد است و نیاز داریم آن‌ها را به چرخه تولید بازگردانیم.

سجادی پور گفت: قرارشد برای تکمیل زنجیره تولید این واحد صنعتی، معدنی را شناسایی و در اختیار آن قرار دهیم و ظرفیت‌های ضایعات آن هم که در تولید موزائیک استفاده می‌شود روند اقتصادی شدن آن تسریع شود.