زمان : 17 Tir 1401 - 12:08
شناسه : 174412
بازدید : 6570
تامین برق میبد با بهره برداری از سه ایستگاه نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی: تامین برق میبد با بهره برداری از سه ایستگاه یزدفردا: نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی: با راه اندازی سه ایستگاه مزرعه کلانتر، اشنیز و نارین قلعه مشکلی برای تامین و توزیع برق میبد نخواهیم داشت.

به گزارش یزدفرداسید جلیل میرمحمدی در بازدید از پست ۲۰/۶۳ کیلواتی برق مزرعه کلانتر، استفاده از تجهیزات داخلی و دانش بنیان را از ویژگی نخست این ایستگاه خواند و گفت: با راه اندازی این ایستگاه نگرانی توزیع برق و افزایش بار مرتفع شده و برق صنایع و صنایع پاکی که در آینده خواهیم داشت، تامین خواهد شد.

وی افزود: با راه اندازی سه ایستگاه مزرعه کلانتر، اشنیز و نارین قلعه مشکلی برای تامین و توزیع برق میبد نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان هم تصریح کرد: ساخت پست برق ۲۰/۶۳ کیلوواتی مزرعه کلانتر از دو سال پیش با ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار شروع شد که برای تامین برق صنایع و مصارف خانگی این منطقه از پست روستاق تغذیه می‌شود.

ابوالفضل اسدی ادامه داد: ایستگاه برق اشنیز هم با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار و ظرفیت ۳۰ مگا اهم متر، با دو فیدر به سمت میبد توسعه داده شده است.

وی با بیان اینکه این پست‌ها برای تغذیه به پست‌های بالادستی نیاز دارند، اظهار داشت: با احداث پست ۲۳۰ کیلومتری نارین قلعه در آینده نزدیک با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان، پست‌های بالادستی تغذیه خواهند شد که امیدواریم با تامین نقدینگی به موقع و گرفتن پیمانکار خوب، پست نارین قلعه، تغذیه مطمئنی برای پست‌های پایین دستی باشد.