زمان : 25 Tir 1401 - 09:02
شناسه : 174520
بازدید : 4696
۷۹ درصد برق مهریز در بخش صنعت مصرف می شود مدیر اداره برق شهرستان مهریز: ۷۹ درصد برق مهریز در بخش صنعت مصرف می شود یزدفردا: یاسینی: ۷۹ درصد مصرف برق این شهرستان از سوی مشترکان واحد‌های مختلف صنعتی و تولیدی است.

به گزارش یزدفردا: مدیر اداره برق شهرستان مهریز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان افزود: افزایش توزیع برق طی سال‌های اخیر در بخش صنعت با حمایت و همراهی خوبی که دولت دارد موجب رونق تولید، اشتغال و توسعه منطقه شده است.

وی در ادامه تعداد مشترکان برق شهرستان را در مجموع ۴۵ هزار مشترک ذکر کرد که نیمی در حوزه شهر و نیم دیگری در مناطق روستا‌های پنج دهستان بخش مرکزی قرار دارند و بعد از بخش صنعت به ترتیب مصرف خانگی و کشاورزی بیشترین درصد را به خود اختصاص می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اهمیت همکاری مردم در صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق به خصوص در فصل تابستان، برای پیشگیری از قطع احتمالی از مهمترین کار‌ها را در شهرستان، تعویض لامپ‌های قدیمی رشته‌ای و تبدیل آن به لامپ‌های ال‌ای دی ذکر کرد.

یاسینی از اینکه استفاده غیرمجاز از برق در شهرستان وجود ندارد قدردانی کرد و گفت: این نشان دهنده فرهنگ بالا و همراهی خوب شهروندان با این مجموعه در اجرای هرچه بهتر برای تقویت و اجرای طرح‌های برق‌رسانی در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی است.