زمان : 26 Tir 1401 - 07:20
شناسه : 174534
بازدید : 3622
از صعود مقتدرانه شهداب تا شگفتی‌سازی سنگ‌آهن بافق در پلی‌آف / کورس هیجان انگیز یزدی ها و شمالی ها در مسیر فینال از صعود مقتدرانه شهداب تا شگفتی‌سازی سنگ‌آهن بافق در پلی‌آف / کورس هیجان انگیز یزدی ها و شمالی ها در مسیر فینال

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد، جمعه ۲۴ تیرماه، مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال ساحلی ایران با رقابت دو تیم هورسان رامسر و فولاد هرمزگان در مجموعه ساحلی اختصاصی شهداب یزد آغاز شد که هورسان موفق شد با گذر از سد فولادین بازیکنان تیم هرمزگانی، اولین راه یافته به مرحله نیمه نهایی این دور از مسابقات باشد.

موج سواران ساحل نوشهر نیز در رقابت با فولاد جوان موفق شد در رقابتی تنگاتنگ و نفس گیر، راهی مرحله نیمه نهایی شود.

نوشهری ها اما به دنبال شناخت رقیب خود در مرحله نیمه نهایی، به تماشای بازی جذاب شهداب یزد و بسامد گستر تهران نشستند؛ در این مسابقه شهدابی ها توانستند با گذر از حریف جوان و سخت‌کوش خود، صعود مقتدرانه‌ای به مرحله نیمه نهایی داشته و آماده رقابت با رقیب نوشهری خود شوند.

اما آخرین مسابقه هیجان انگیز مرحله پلی‌آف، رقابت نفس‌گیر پیکان بندر دیر و سنگ آهن مرکزی بافق برای مبارزه با هورسانی های راه یافته به نیمه نهایی بود؛ جدالی که در مجموع بازی های اول و دوم دو تیم، نتیجه ای جز تساوی در برنداشت تا مبارزه این دو تیم به گلدن ست کشیده شد. در دست طلایی سنگ آهنِ جوان و پرانرژی توانست بر تجربه پیکانی ها چیره شده و راهی رقابت با رامسری ها در نیمه نهایی شود.

شایان ذکر است شنبه ۲۵ تیرماه، مرحله نیمه نهایی و رده بندی پنجم تا هشتم لیگ برتر والیبال ساحلی ایران در ورزشگاه ساحلی اختصاصی شهداب یزد و با حضور پرشور هواداران برگزار خواهد شد که تماشای این مسابقات برای عموم تماشاگران علاقه‌مند(آقایان و بانوان) آزاد و رایگان می باشد.

برنامه مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ساحلی باشگاه های کشور (این بازی ها به صورت تک بازی برگزار می گردد.)

مرحله پلی آف پنجم تا هشتم

ساعت 18:00
پیکان بندر دیر _ فولاد هرمزگان

ساعت 19:00
بسامد گستر _ فولاد جوان

مرحله پلی آف اول تا چهارم

ساعت 21:00
شهداب یزد _ موج سواران نوشهر

ساعت 22:00
سنگ آهن بافق _ هورسان رامسر