زمان : 02 Mordad 1401 - 17:38
شناسه : 174630
بازدید : 3659
مدارس فوتبال و فوتسال غیرمجاز تعطیل می‌شود رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد: مدارس فوتبال و فوتسال غیرمجاز تعطیل می‌شود یزدفردا: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد گفت: دستور پلمب و تعطیلی مدارس فوتبال و فوتسال غیرمجاز صادر و از فعالیت‌های آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

به گزارش یزدفردا: رضا نارگانی گفت: پلمب و تعطیلی مدارس فوتبال و فوتسال غیرمجاز بر اساس هماهنگی با اداره اماکن صادر و از فعالیت‌های آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: صاحبان اماکن ورزشی، ادارات و نهاد‌های دولتی و زمین‌ها و سالن‌های بخش خصوصی از واگذاری یا اجاره به مدارس فوتبال و فوتسال فاقد مجوز خودداری کنند، چرا که مسئولیت حوادث احتمالی برعهده واگذار کنندگان خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان یزد ادامه داد: لیست تمام مدارس مجوزدار سطح شهرستان یزد در سایت هیات فوتبال استان موجود است و از خانواده‌ها تقاضا داریم با توجه به نزدیکی به محل سکونتشان، از مدارسی که مورد تایید هیات فوتبال است برای آموزش فرزندشان بهره‌مند شوند.

نارگانی از خانواده‌ها خواست به قانونی بودن و مجوز داشتن مدارس فوتبال توجه کنند، در غیر اینصورت با سپردن فرزندانشان به این مدارس متضرر خواهند شد.