زمان : 03 Mordad 1401 - 11:04
شناسه : 174669
بازدید : 5763
عملیات احداث 250 واحد طرح نهضت ملی مسکن در بهاباد آغاز شد با ضورفرماندارومسئولان شهرستان عملیات احداث 250 واحد طرح نهضت ملی مسکن در بهاباد آغاز شد در مراسمی باحضور فرماندار بهاباد و جمعی از مسئولین، عملیات احداث 250 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان آغاز شد.

فرماندار بهاباد به درحاشیه آغاز ساخت این واحد های مسکونی درگفت و گو یزد فردا ، با بیان اینکه آئین آغاز عملیات اجرایی 31980 واحد طرح نهضت ملی مسکن استان یزد به صورت هماهنگ در شهرستان‌ها و به صورت ویدئو کنفرانسی باحضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار یزد برگزار شد گفت: امروز کلنگ احداث 250 واحد مسکونی در بهاباد زده شد.

علیرضا تیموری بیان داشت : زمینی به مساحت 27 هکتار برای رفع کمبود زمین مسکونی در شهرستان تأمین شده است که ظرفیت ساخت برای حدود 1000 واحد فراهم است و جوانان در چند سال آینده مشکلی برای زمین مسکونی ندارند.

وی به پالایش ثبت‌نام متقاضیان مسکن در شهرستان اشاره نمود و گفت: ️حدود 300 نفر واجد شرایط هستند که مدارک آنها تایید شده و به محض واریز اولین مبلغ تسهیلات می‌توانند عملیات احداث را شروع کنند.

فرمانداربهاباد به تسهیلات اختصاص یافته برای هریک از واحدهای مسکونی اشاره کرد و افزود : تسهیلات اختصاص یافته برای هریک از این واحدهای مسکونی 300 میلیون تومان است؛ این مبلغ مرحله به مرحله آزاد و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

تیموری با بیان اینکه به دو صورت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن را داریم گفت:  واجدین شرایط می‌توانند به صورت شخصی سازی تسهیلات را دریافت کند و یا اینکه بنیادمسکن به صورت تجمیعی این کار را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/