زمان : 23 Mordad 1401 - 21:23
شناسه : 174993
بازدید : 3451
تبادل‌نظر قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا در سفر به استان یزد بر نحوه اجرای قرارداد با وزارت آموزش و پرورش و چگونگی ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان تبادل‌نظر قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا در سفر به استان یزد بر نحوه اجرای قرارداد با وزارت آموزش و پرورش و چگونگی ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان یزدفردا: قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا و اعضای هیئت همراه در سفر به استان یزد، بر نحوه اجرای قرارداد با وزارت آموزش و پرورش و چگونگی ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان این استان بحث و تبادل‌نظر کردند.

به گزارش یزدفردا: جوادی‌پور قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه بیمه‌ای با فرهنگیان عزیز، در خصوص نحوه اجرای این تفاهم‌نامه مطالبی بیان و بر ارائه بهترین نوع خدمات بیمه‌ای به این بیمه‌گذار تأکید کرد.

جوادی پور گفت:با توجه به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بر بیمه فرهنگیان تأکید داشتند، متولیان بیمه دانا بسیار خرسند هستند که بتوانند در تحقق فرامین مقام معظم رهبری از بعد اجتماعی مؤثر واقع شوند.

قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا گفت: ما خود را مدیون معلمان می‌دانیم و این رسالت اجتماعی و دینی بود که باید در قبال جامعه فرهنگی ادا می‌کردیم که الحمدلله با تمام ظرفیت شرکت بیمه دانا، این اقدام عظیم صورت می‌پذیرد.

رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این دیدار گفت: صنعت بیمه تضمین هایی برای افراد در معرض خطر می دهد تا امنیت مالی و جانی و دستگاه خدمات دهنده هم ضمن تضمین بقاء و دوام خودش رضایتمندی معنوی را کسب می کند تا پاسخگوی نیاز کسانی باشد که در یک شرایط سخت نیازمند حمایتند.

وی افزود:انتظار ما از بیمه دانا این است که با دید سرمایه گذاری به آموزش و پرورش نگاه کند تا برای سال های آینده آن اعتماد و اطمینان حاصل گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد اظهار داشت: میزان رضایتمندی و اعتماد معلمان می تواند سابقه خوبی را برای بیمه دانا در سطح جامعه به همراه داشته باشد و وظیفه همه ماست در راستای خدمت به فرهنگیان برای رفاه و آسایش آن ها تمام توان خود را به کار بندیم.

بیان مشکلات ،درخواست ها و نحوه پوشش در ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان توسط معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع،رییس اداره رفاه و تعاون و مجموعه کارشناسان رفاه اداره کل و نواحی یک و دو و کلینیک فرهنگیان از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.