زمان : 21 Shahrivar 1401 - 13:59
شناسه : 175429
بازدید : 3998
با تشکیل سمن‌ها باید کار را به خود جوانان واگذار کرد فرماندار میبد: با تشکیل سمن‌ها باید کار را به خود جوانان واگذار کرد یزدفردا: سجادی پور: هنر ما مسئولین باید این باشد که کار را به دست خود جوانان بدهیم تا با زبان و درک خود و اثر گذاری که دارند در حوزه‌های مختلف خلاقیت و ابتکار به خرج دهند.

به گزارش یزدفردا: فرماندار میبد در نشست ساماندهی امور جوانان افزود: در بخش ورزش و جوانان، درحوزه فرهنگی، بهداشت و سلامت اقدامات و فعالیت‌هایی انجام شده است، اما این کافی نیست و باید با تشکیل سمن‌ها کار را به دست خود جوانان داد.

سجادی پور با بیان اینکه در کار گروهی و مشارکتی همچنان ضعیف هستیم گفت: هنر ما مسئولین باید این باشد که کار را به دست خود جوانان بدهیم تا با زبان و درک خود و اثر گذاری که دارند در حوزه‌های مختلف ورزش، اشتغال و فرزند آوری و همه بخش‌های دیگر خلاقیت و ابتکار به خرج دهند و کار را برای مسئولین با افزایش کار گروهی و مشارکتی آسان‌تر کنند.

سجادی پور با اشاره به نقش آموزش و پرورش و دانشگاه ها و حوزه در استفاده از ظرفیت‌های طرح قانون جمعیتی تصریح کرد: باید با تشکیل سمن‌ها و جلسات تخصصی، این ظرفیت‌ها را شناسایی و درجامعه به کارگرفت.

فرماندار میبد با بیان اینکه امروز در بحث فضای مجازی متناسب با آن پیش نمی‌رویم گفت: برای رقم خوردن اتفاقات خوب باید مشارکت پذیری خودمان را با نظارت، هدایت و تولید محتوا بالا ببریم.

وی استفاده از جوانان خوش فکر درکار‌های گروهی و مشارکتی از جمله فرزند آوری و به کارگیری دانش آموزان در آموزش و پرورش در تهیه مقاله از زندگی نامه شهدا را مهم خواند و گفت: در همین تابستان باید ارزیابی کنیم که سه ماه تابستان برای اوقات فراغت دانش آموزان چه کار‌هایی انجام شد.

سچادی پور تصریح کرد: باید بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را محور قرار داده و با عمل به شعار تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین پیش برویم تا همانطور که از اول انقلاب درحوزه تولید علم شانه به شانه قدرت‌های بزرگ می‌زنیم با تشکیل سمن‌ها و تقویت کار‌های تیمی و مشارکتی به نتایج بهتری برسیم.