زمان : 24 Shahrivar 1401 - 14:35
شناسه : 175474
بازدید : 4009
انهدام باند سارقان موبایل قاپ در یزد  فرمانده انتظامي استان یزد انهدام باند سارقان موبایل قاپ در یزد یزدفردا: فرمانده انتظامی استان یزد از شناسایی و انهدام یک باند 3 نفره موبايل قاپ در شهرستان یزد خبر داد‌.

به گزارش یزدفردا: سردار عباسعلی بهدانی فرد با بيان اين خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبايل قاپی در شهرستان یزد، شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری 11 شهید چمران یزد با اقدامات فنی و تخصصی و راه اندازی گشت های نامحسوس، يک باند 3 نفره را شناسايی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگير کردند. 

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به 22 فقره سرقت در شهرستان یزد اعتراف کردند و در بازرسی از محل اختفای آنان8  دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و تعدادی اقلام سرقتی از جمله محويات داخل خودرو نيز کشف شد. 

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه در این راستا 4 نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شده اند خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند. 

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان گفت: تعامل بين مردم و پليس موجب بوجود آمدن امنيت پايدار خواهد شد و از شهروندان خواست حتی الامکان در اماکن عمومی و معابر از گوشی تلفن همراه خود استفاده نکنند و هرگونه موارد مشکوک از اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار را بلافاصله از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند‌‌.