زمان : 11 Mehr 1401 - 08:09
شناسه : 175606
بازدید : 3589
بزرگترین کتابخوان الکترونیکی آمازون با پشتیبانی از قلم الکترونیکی معرفی شد بزرگترین کتابخوان الکترونیکی آمازون با پشتیبانی از قلم الکترونیکی معرفی شد یزدفردا: آمازون به تازگی بزرگترین کتابخوان الکترونیکی خود به نام Kindle Scribe را معرفی کرده است. این دستگاه آخرین تلاش این شرکت برای ایجاد دستگاهی همه کاره به اندازه کاغذ و با قابلیت تعامل آسان است.

به گزارش یزدفردا به نقل از rahnamato: این تبلت ۱۰.۲ اینچی ۱۲ هفته عمر باتری را ارائه می‌دهد. این میزان با فرض استفاده از تبلت برای خواندن کتاب به مدت روازنه نیم ساعت در نظر گرفته شده است. اگر به جای نیم ساعت خواندن، کاربران از این تبلت برای نوشتن به مدت نیم ساعت استفاده کنند، انتظار می‌رود که عمر باتری به مدت سه هفته کاهش یابد.

این تبلت کتابخوان به یک قلم الکترونیکی قابل اتصال مغناطیسی به دو طرف دستگاه مجهز شده است. کاربران می‌توانند بین دو گزینه مختلف قلم پایه و پریمیوم یکی را خریداری کنند. قلم پریمیوم ۳۰ دلار گرانتر است. این قلم به یک دکمه میانبر قابل تنظیم، یک سنسور پاک کن و هایلایتر مجهز شده است.

Kindle Scribe از افزودن یادداشت‌های دست نویس به کتاب‌ها پشتیبانی می‌کند. یادداشت‌ها به طور خودکار براساس کتاب مرتب شده و بین دستگاه‌ها همگام سازی می‌شوند. این دستگاه همچنین دارای ویژگی‌های یادداشت برداری و ژورنال است و از الگو‌هایی مانند کاغذ خط دار، کاغذ خالی و فهرست وظایف پشتیبانی می‌کند.

یادداشت‌ها را می‌توان براساس پوشه سازماندگی و جستجو کرد. Kindle Scribe در نسخه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد و قیمت آن با قلم استاندارد از ۳۳۹ دلار شروع می‌شود.